النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

تفریح در روستای گلورد

1394/4/20 2:11
نویسنده : مامان مطهره
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من چند روز پیش 3تایی رفتیم روستای گلورد و کلی بهت خوش گذشت ناگفته نماند به منم خیلی خیلی خوش گذشت آخه دیگه شما ماشاالله اینقدر بزرگ و خانوم شدی که دیگه مث قبلا کنجکاوی نمیکنی و متوجه همه چیز میشی و خلاصه در کنار من خودت هم مراقب خودت هستی و یه کم خیالم راحت تره!!!خوشحالم که تو دنیای کودکانه خودت همه چیز روخودت کشف کردی واقعا دارم زیر پوستی حس میکنم گفته های روانشناس ها رو که میگن بچه های شیطون و کنجکاو خیلی باهوش هستن از هوش سرشارت هرچی بگم کم گفتم یه دختر پر انرژی و خلاق ماشاالله اینقدر هم شیرین زبونی میکنی که خودم شک میکنم فقط 2سالته مادر!!!!

شرمنده ام بخاطر اینهمه وقفه تو آپ کردن وبت آخه نزدیک تولدته عشقم و خیلی سرم شلوغه در ضمن چون با گوشی آپ میکنم یه سری مشکلات تو عکس گذاشتن هست که بیشترین مسبب تنبلی منه وای انشاالله به زودی این مشکل حل میشه و نیازی نیست دیگه با گوشی پست بزارم.

خب با اینکه کلی حرف نگفته دارم برات میخوام سریع فرم سراغ عکسا

 

 

 

 

 

عزیزم این پست مربوط میشه به اواخر ماه رمضآن 94 تیر ماه

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان باران
2 شهریور 94 17:25
خدا حفظش کنه این دخمل نازتون و خوشحال میشیم به وبلاگ نازدونه ما هم سر بزنید.
مامان مطهره
پاسخ
مرسی واسه دعای قشنگتون حتما با کمال میل