النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

دوسالگیت مبارک فرشته کوچولو

1394/4/23 0:58
نویسنده : مامان مطهره
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

س

سلام همه زندگی من الان که مینویسم دقیقا ساعت 1 صبحه و دقیقا دوسال پیش همچین لحظاتی شیرین ترین صحنه زندگی من به تصویر کشیده شد لحظه تولدت ! لحظه ای به یاد موندنی که هیچ وقت فراموشش نمیکنم و خدا رو هزاران بار شکر میکنم که منو لایق داشتن همچین فرشته زیبایی دونسته امیدوارم لیاقتمو بهش ثابت کنم و تو حفظ و پرورشت هیچ چیز کم نزارم بازهم خداروشکر میکنم و به داشتنت می‌بالم فرشته ی صورتی من 

دخترم تولدت مبارک

 

پسندها (2)

نظرات (5)

رویا
26 تیر 94 0:34
سلام دو ساله شدن گل دخترت مبارک باشه
مامان مطهره
پاسخ
خیلی متشکرم
رویا
4 مرداد 94 0:49
تولدت مبارک گل دختر مادریش تو ایسنتا فالوو شدی
مامان مطهره
پاسخ
مرسی خانمی
مامان منصوره
8 مرداد 94 1:24
تولدت مبارک خوشگله کیجا انشالله 120ساله بشی النا جون
مامان مطهره
پاسخ
مرسی عزیزم
معصومــــ
9 مرداد 94 12:21
سلام عزیزماگه با تبادل لینک موافق بودی لینکم کن خبر بده لینکت کنم
♥آیدا♥
7 شهریور 94 16:40
عکسای تولد النا جونو نمیذارید تاماهم ببنینم لذت ببریم؟
مامان مطهره
پاسخ
حتما همین روزها میزارم عزیزم