النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

عکسای تولد دوسالگی ملکه پروانه ها

1394/5/27 17:57
نویسنده : مامان مطهره
2,386 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دردونه ی مامان خیلی خیلی شرمنده ام که اینقدر دیر اومدم  سراغ وبت و اینکه متاسفانه از روز تولدت عکس  خوب و زیادی ندارم و همینقدر هم خاله جون مینا و فیروزه برامون عکس انداختن متشکرم ازشون و اینکه یه تشکر ویژه از خاله جون محدثه عزیز که خیلی بهم تو تولد شما کمک کردن ولی خب در مجموع بازم تولد امسالت اونجور که میخواستم و در شان شما نبود  عزیزم و همه ی اینا برمیگرده به اینکه طبق معمول دلم میخواست تنهایی همه ی کارورو انجام بدم و تقریبا همین هم شد تزینات از ریسه تولد تا لیبل ها  ولباس تولد و تاج  - بیسکوییت -کاپ کیک -مارشمالو- خلاصه همه خوردنی ها ..... تا حتی استند کاپ کیک هم خودم برات ساختم خیلی خسته شدم اما واقعا لذت بخش بود و ارزششو داشت و البته ارزش شما خیلی خیلی بیشتر از اینهاست 

اینم از عکسای تولد پرنسسم

 

بیش از هزارتا پروانه برات بریدم و تزیین کردم که حتی وقت نشد همش رو به سقف بچسبونمغمگین

فک کنم 6-7 باری شمع تو فوت کرد 

مارشملو هایی که به رنگ سبز و صورتی وزرد ملایم درست کردم

کاپ کیک های خامه ای با مغز میوه وظروف دوطبقه(استند کاپ کیک) رو هم خودم درست کردم 

بیسکوییت های پروانه ای که برات پختم و برای اولین برا روشون رو با رویال ایسینگ تزیین کردم

اون وسطی ها پاپ کیک شکلاتی

عصرونه ساندویچ سالاد الویه که متاسفانه عکسی ندارم +رول کالباس و پیراشکی

متاسفانه از هدایا هم عکسی ندارم سعی میکنم به مرور تو وبت بزارم که البته بخش زیادی از هدایا وجه نقد بود از همه ی عزیزان از همینجا تشکر میکنم

بازهم اگر عکسی از تولدت پیدا شد حتما میزارم عشقم بازم شرمنده ام از کم و کاست ها مخصوصا در عکسبرداری و قول میدم برای سال بعد برات سنگ تموم بزرام و جشنی درخور پرنسس خوشگلم برگزار کنم چشمک

تا همیشه زنده باشی ای همه زندگیه منبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آیدا
8 شهریور 94 13:29
تولدت مبارک ملکه خوشگل تم تولدت عالی بود خودتم که خیلی عالی بودی
مامان مطهره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان باران
19 شهریور 94 11:50
تولدت مبارک النا جان مامانی همه چیز عالی بود مخصوصا لباس النا جون
مامان مطهره
پاسخ
مرسی عزیزم، شما لطف داری
anita
31 شهریور 94 9:55
عزیزم تولدت مبارک ایشالا دویست ساله بشی و همیشه خوش حال باشی!!راستی قدر مامان به این خوبی و باسلیقه ای رو هم بدونی !!
مامان مطهره
پاسخ
مرسی از لطفتون