النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

عیدقربان و تفریح در روستای گلورد

1394/7/8 1:35
نویسنده : مامان مطهره
940 بازدید
اشتراک گذاری

عید قربان امسال همراه دایی محمود رفتیم گلورد و حدودا دو روزی اونجا بودیم خیلی خوش گذشت مخصوصا به شما که اینقدر مث خودم عاشق ددری کلی با ابجی فاطمه تو طبیعت اونجا بازی و گشت و گذار کردی

موقع رفتن ترجیح دادیم با موتور بریم خیلی لذت بخش بود

گشت و گزار یا به قول خودت قدم زدن

از بس عاشق آب و آب بازی هستی همش دوروبر حوض میچرخیدی

عکس گرفتن همزمان از دوتا وروجک خیلی سخته مخصوصا وقتی گرم صحبت و بازی ان

صبح که از خواب پاشدیم بعد خوردن یه صبحونه عاااالی زدیم به دل جنگل و کلی کندس چیدیمخوشمزه

بس که بهت خوش گذشت مدام راحع بهش صحبت میکنی و به همه میگی رفتم کلورد به هاپو نون دادم خورد و .....خلاصه داستان های این یکی دو روز ....

امیدوارم به زودی شرایطش پیش بیاد تا دوباره بریم و خوش بگذرونیم

 

تا بی نهایت دوستت دارم یکی یه دونه ممحبت

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسبوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان باران
9 مهر 94 18:01
همیشه به تفریح خوشگل خانوم ای وای نمیدونم چرا سایت باز نمیشه جالبه خودم هم امتحان کردم باز نشد از توی نظر انگار به مشکل بر میخوره ولی ادرس و کپی کنید و باز کنید انشاا... درست میشه خوشحال میشیم تشریف بیارید.
مامان باران
9 مهر 94 18:01
http://www.meslebaran.ir/
مامان باران
9 مهر 94 18:02
ب مثل باران هم سرچ کنید میاد.