النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

بالاخره موفق شديم

1392/9/7 21:12
نویسنده : مامان مطهره
682 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دخترگلم بالاخر موفق شديم كه براي ثبت خاطره هات وبلاگ درست كنيم:-D دست خاله فيروزه دردنكنه واقعأ امروز سوپرايز شدم وقتي بهم گفت كه تونسته واسه شما وبلاگ بسازه بازم ازش متشكرم:-* آخه خيلي وقته كه تلاش ميكنم با گوشي اينكارو انجام بدم اما ماماني باور كن نميشد:-S خاله جون زحمت كشيده حتي اسم وبلاگت رو انتخاب كرده كه منم خيلي دوسش دارم بهت مياد تپليه من!!:$ دلم ميخواست از بارداري يا حداقل از بدو تولدت برات بنويسم اما نشد:-( ولي ناگفته نماند مامان مطهره اينقدرهام بيخيال قضيه نبود و تمام خاطره هاتو برات تو يه دفتر نوشته و عكساتم واسه وبلاگت آماده كرده چون مامان مطهره هيچوقت نااميد نميشه حالاهم كه به لطف خدا و كمك خاله فيروزه اميدش نااميد نشده:-* به به چه روز خوبي بود امروزB-) (از خداي مهربون واسه داشتن همچين فرشته پاكي چون تو و همسر خوب وبي آلايشي كه مظهر آرامش خونه ماست متشكرم) عاشقتونم:-*:-*
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهیمه
12 آبان 93 2:39
دوباره سلام حالا که تا صفحه اول وبتون عکسهاشو دیدم البته وقت نشد مطالبشو بخونم حدس زدم که شمال ساکن باشید. خوشبحال دخترتون که این مامان هنرمند رو داره.البته من خودم خیاطی میکنم اما نه به مهارت شما. عاشق بعضی از لباسهاش شدم. چطور وقت میکنید باوجود بچه کوچیک خیاطی هم بکنید من که به کارهای روزمره ام هم نمیرسم. همیشه خوشحال وشاد باشید والبته سلامت.
مامان مطهره
پاسخ
سلام اره عزيزم ما ساكن بهشهر هستيم از اشنايي تون هم خوشحالم راستشو بخواين منم وقت نميكنم اما هر چند وقت يه بار بايد شب تا صبح بيدار بمونم چون واقعا دوس دارم براش بدوزم اما متاسفانه زياد وقت ندارم