النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

اي دخترشكموووو

1392/10/14 13:55
نویسنده : مامان مطهره
374 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به دخترشكموي خودم كه چندروزيه بدجوري به غذاخوردنمون عكس العمل نشون ميدي_ از اونجايي كه ديگه موقع شام و ناهار تو كريرت نميزاريمت و راروئكت جايگزين شده، رو سفره هم تسلط بيشتري داري و مياي وسط سفره و چشاي خوشگلتو گرد ميكني و لباتو غنچه كه به منم بدين بخورم! مام ديگه نميدونيم غذابخوريم يا لباتو؟؟! خلاصه هرچي كه بخوريم شمام بايد يه تست كني و خدابه دادمون برسه كه خوشت بياد ! چهارشنبه كه خونه مادرشيرين بوديم حسابي پلوقرمه سبزي نوش جان كردي و تا نوك قاشق بعدي چنان لجبازي و گريه اي ميكردي كه بياو ببين!! همون شب احساس كردم كه قرمه سبزيه شايد تشنت كرده باشه كه اولين بار نوشيدن آب رو توسط زندايي مهناز تجربه كردي! پنجشنبه شب هم كه بابايي دل و جيگر كبابيد برامون مثه هميشه گفت:كي ميشه الناجونم باهامون بخوره اخه باباجوني هنوز شمارو درحال لج كردن واسه غذا نديده بود كه بحمدالله واسش يه چشمه اومدي اما ماماني دل و جيگر ببيي رو كه نميشد به لبات بمالونم پس تندي پريدم يه سيب واست رنده كردم كه شمام تو شام شب جمعه مشاركت داشته باشي عكساش هم تو دوربينه كه متأسفانه چون اين پست رو باگوشي ميزارم از گذاشتنشون محرومم! وقتي چهارشنبه اشتهاي شمارو واسه تناول قرمه سبزي ديدمااا يه ديگ رويي كه بي ضررتره و يه كاسه قاشق سوپ خوري واست خريدم الانم برنج شستم آردش كنم تا عصري واست فرني بپخم از الان بايد كم كم بهت بدم چون 9روز ديگه بايد فرني و حريره بادوم بخوري چون تو ويتامين وداروخوردن نشون دادي كه بايد طعم ها برات تكرار بشه تا بهش عادت كني! اميدوارم كه خوش اشتها باشي و غذاخوردن رو دوست داشته باشي و اينو يادت نره كه: من عاشقتم پس تا بعد ... بوسسسسسسس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سجاد
14 دی 92 14:14
سلام مامان النا ماشالا چقدرالنا خانم ناناز وطنازن....پسر کوچولوی منم 50روزشه که ازالان من فکر واکسن دوماهگیش هستم خیلی میترسم اخه خیلی واسم عزیزه نمیتونم درد کشیدنش رو تحمل کنم راستی شما چقدر هنر مندید لباس پسرونه هم میبافین؟؟؟؟؟به ما هم سر بزنید خوشحال میشمالنا جون هم ازطرف من ببوسید[پاسخ:سلام مامان سجاد جون مرسي شما لطف داري سجادكوچولو هم خيلي جيگره خدا واست نگهش داره درمورد بافتني هم بايد بگم از خود درآوري ميبافم _و يه نكته مهم راجع به شازده كوچولوت"اصلأ دستاشو از دهنش دور نكن چونكه براش مفيده و كاملأ طبيعيه و مربوط به گرسنگيش نيست و با اينكار خودشو آروم ميكنه]
صفورا
13 بهمن 92 2:49
دوباره سلام من عاشق کارای شمام از اون خانمایی هستید که از هر نگشتتون یه هنر میباره ها خوشبحال النا به من سر بزنید خوشحال میشم دوست بشیم اگه مایلید من از همدانم