النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

سال نو مبارکــــــــــــــــــــــــ

1393/1/18 4:07
نویسنده : مامان مطهره
764 بازدید
اشتراک گذاری

عیدت مبارک النای زیبا

 

 

 

 

سلام به شکوفه صورتی خودم سلام به بهار نارنجم سلام به سنبلم عیدت مبارک گلم

حدودا نیم ساعت قبله تحویل سال هفت سین چیدم  و خیلی دیقه نودی نشوندمت کنار هفت سین و اینم

فیلم لحظه سال تحویل:

 

 

;

 

 

 

 

 

الناخانم میره عید دیدنی

 

 

 لباسایی که واسه عید دوختم برات:

 

 

اینم پشت لباست:

دو رنگ از زیر سارافونی هات که دوختم

 جوراب شلواری هات

 

لباس راحتی هایی که برات دوختم

 

اینم چندتا از اونا که خریدم

 

این تصاویر مربوط میشه به بالا رفتن شما از تخت که دلم نیومد نزارم برات تواین عکسا من مزاحمت شدم این مدلی داری نیگام میکنی فیلم اولین باری هم که موفق شدی از تخت بری بالا دارم برات  

 

 

شیطون بلاخودمی دیگهبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سوگندجونی
20 فروردین 93 16:16
سلام پری خانم چه خبرا انشاالله سال خوب وخوشی داشته باشی جیگر طلا دختر داییم خیلی ازت خوشش اومد بازم عیدت مبارک
مامان مطهره
پاسخ
مرسی سوگند جونی دلمون برات تنگ شده عیده توهم مبارک
مامان محیاآرام جانم
20 فروردین 93 22:23
عزیزم عیدتون حسابی مبارک باشه البته با تاخیر.وبلاگت خیلی بیسته.همه جاش.ب خصوص با حضور این گل نازی ک داری.از آشنایی باهات حسابی خوشحال شدم
مامان مطهره
پاسخ
مرسی خانمی شما لطف داری منم خیلی خوشحالم که از این به بعد میتونم بهتون سر بزنم
صفورا
24 فروردین 93 1:43
سلام ببخشید از اینکه دیر دیر میام سیستمم حسابی قاط زده, سال جدید مبارک خواهری امید وارم خوش و خرم باشید و از لحظه لحظش استفاده کنید هم النا خانم خوشگله هم لباسای که دوختی شیکن, خیلی خوش سلیقه اید آفرینن راستی شما ساکن کدوم شهر هستید؟
مامان مطهره
پاسخ
سلام خواهش میکنم شمام سال خوب و خوشی داشته باشین واسه سیستم منم همین مشکل پیش اومده بود که خداروشکر ردیفش کردم جیگر من ساکن بهشهر هستم استان مازندران شما همدانی هستی!! درسته؟؟؟
زهرا
4 اردیبهشت 93 1:04
آفرین به. این همه هنر مامان