النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

فرشته کوچولوی من 9ماهه شد

1393/1/26 2:42
نویسنده : مامان مطهره
990 بازدید
اشتراک گذاری

849 ماهگیت مبارک ملوسکم84

 

 

 

پروردگارا بعد از 9 ماه انتظار برای دیدن جونه ای که در دلم ریشه کرده بود حال 9 ماه از لحظه سبز تولدش میگذره و من 9 ماهه که اون رو به لطفتت در اغوش دارم پس شکر بی انتها تو را ای خداوند که  این گل زیبا رو به من هدیه کردی ومنو لایق دونستی که معنای کلمه ی مادر رو از اعماق وجود لمس و درک کنم 

شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

 

الناشیکمو در حال تست شاتوت و توت فرنگی

 

عکسایی که امروز ازت انداختم البته به کمک خاله مینا اخه یه لحظه هم جات بند نمیشی که ازت عکس بندازم

 

 

  

 

 

 

مشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفن  اخ اخ اخ  مشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفن

 

 

حالا بهتر شدتشویق

 

 

 

 

هوراخودم تنهایی وامیستمهورا

هـــــــــــــــــورا

 

 

عاشق همبرگرفونی تا گوشی دستمه با خوشحالی میای و اگه ندم بهت به زور میستونی جدیدا هوم هوم با اونیکه پشت خط باشه صحبت میکنی من فدات دخمر باهوشبغل

 

 

 

خودمونیما چه خوبم میدونی واسه چه کاریه 

 

 

 

این فقط یه چشمشه با سرعت نور برشون میداری نقش خاله میناهم تو عکسبرداری  همینه 

 

این بلا روهم خاله مینا سرت اورده هرکاری کردم بیخیال شه دست از جون زلف کم حجم شما برداره حرف گوش نکرد و این شد که شدی نی نی افریقایی 

 

قهقهه      هنر خاله مینا     قهقهه 


 

دوستت دارم فرشته زیبای من

 

ماچبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچ

 

بای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سوگندجونی
26 فروردین 93 16:14
قربونش بشم من
علی
26 فروردین 93 21:56
واقعا خاله مینا از هر انگشتش هنر میریزه واقعا زیبا درست کرده لینک کردم وب خانم کوچلوی نازو میشه بنر وبمو بزاری توی وبت کدش توی وبت است
مامان مطهره
پاسخ
نظرلطفته مرسی بهمون سر میزنی در مورد بنر هم ok
بهار
26 فروردین 93 23:21
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم لایه باز سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ،سایت سنیا ویرایش عکس هارو به عهده میگیره.
مامان روژینا
27 فروردین 93 10:00
سلام عسیسمچه عل خانوم خوشمزه ایدوس دارم گازش بگیرم9 ماهگیت مبارک خوشگل خانوممپیش ما بیا تا با هم دوست شیم
مامان مطهره
پاسخ
سلام مرسی جوجو لطف داری شما حتما میام پیشتون
صفورا
27 فروردین 93 19:57
مبارک باشه عزیزم
مامان مطهره
پاسخ
مرسی
دایی مهدی
27 فروردین 93 20:38
آخ شه دایی ره به خارم ته چنده نازی
مامان مطهره
پاسخ
مرسی داییییییییییییییی
علی
27 فروردین 93 23:55
ای جون عزیزم خیلی دخترتون ملوس الهی .......خدا حفظش کنه ممنون از بنری که گذاشتین
مامان مطهره
پاسخ
مرسی
مائده(ني ني بوس)
28 فروردین 93 22:47
چقدر تو خوردني هستي خالهماماني خصوصي
مامان مطهره
پاسخ
نظر لطفته خاله جوووونمرسی بابت رمز