النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

النایی+شروین جونی=یک روز خوب

1393/1/29 1:19
نویسنده : مامان مطهره
888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند وعسلم این عکسارو دو روز پیش که رفتیم خونه مادر شیرین از شما و شروین جون انداختم که دلم نیومد نزارم برات 

 

لرل و هاردی:

 

طبلک خورون

بدجوری رفتین تو نخش

 

 

تبلیغات جدید مای بی بی ممتاز

 

خب مشخصه  زورت میچربه  پشت فرمون دوچرخش بشینی نیازی به این ژستها نیس

 

همه وسایلشو تصاحب کردی تا اومد اسباب بازیشو بگیره این صحنه پر تکرار.....

تازشم با مادر شیرین هم میری  بقالی خریدنیشخند

البته زندایی  با کالسکه فاطمه جون  شما رو برد یه کمی هم تو محله کودکی هام دور زدین خوب همه جا از همگان دل میبری صاحب مارکت هم عاشقت شد و واست صدقه گذاشت و بهت بیسکویت و مقداری پول هدیه داد خیلی واسم جالب بود

عکس زیر هم واسه لحظه ایه که از خواب پاشدی و رفتی رو پله ها صورت نشسته شروع کردی........

اسم این عکسو گذاشتم گل افتابگردون

                    ماما قربون چشای گیلاسیت شه الهـــــــــــــــــیبغل

                       دوستت دارم هزارتاااااااااا قلبعاشقتم هوارتاااااااااااقلب

ماچبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچ

پسندها (1)

نظرات (3)

فیروزه مامی الیسا
29 فروردین 93 9:38
عزیز خاله میمیرم برا لپاتیعنی کاش بودی میدیدی واسه اسمی که برای عکس آخر گذاشتی چقدر خندیدم هلاکتم گل آفتابگردون؟؟؟؟؟؟؟من ضعف کردم یکی نجاتم بده
مامان مطهره
پاسخ
حالا کجاشو دیدی بیا تا اسم هفته هامو واست رو کنم
سوگندجونی
29 فروردین 93 20:52
عقشم سلام هههههههههههه خیلی خندیدم چون گل آفتابگردون خیلی برام جالب بود لپ لپیاوکی خاله مطهره موافقم گل آفتابگردون
مامان صفورا
30 فروردین 93 12:34
سلام عزیزم وای چه دخملی شده جیگری بوسسسسسسسسسسس