النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

پیشرفتهــــــــــــــــای الناجونی

1392/12/23 17:58
نویسنده : مامان مطهره
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان بعده مدت طولانی با یه عذرخواهی بزرگ اومدم که مامانی رو ببخشی بخاطر غیبتش

واقعا شرمندتم گلم دلم میخواد طبق معمول خودمو توجیح کنم که چرا با اینهمه تاخیر اومدم تا بهترین اتفاقات زندگیتو برات ثبت کنم اما گل مامان مطمئنم که درکم میکنی اخه از اونجایی که شما روز به روز داری ماشالله ماشالله شیطون تر میشی و از اونجایی که نزدیک به عیده نوروز هستیم و منم مثه همه ی مامانا مشغول خونه تکونی و خرید و.......... مربوط به عید هستم و اینکه دوخت لباسات هم با شیطونی ها و خواب کم شما واسم دشواره همه ی این مسائل دست به دست هم میده که اینقدر دیر بیام اپ کنم

 واینک پیشرفتهای النایــــــــــــــــــــــــی که حدود 10روزیه موفق شده انجامش بده

 

      مژده    هورا                           
                               مژده  هورا      

   تشویق   دخترمون بدون کمک میشینه  تشویق

هوراهــــــــــــــــــــوراهورا

میگی نه نیگا کن:


                                                      

 

مبارکه پرنسسم امیدوارم به تخت پادشاهی بشینی

 



 

اینجام خونه خاله میناست که از خواب پاشدی چشمت به چمدون افتاد و سر صورت نشسته ناشتا خواستی توش بشینی

 

 

 

 

و پیشرفت بعدی اینکه

 

 


چهار دست و پا میری

افرین قندو عسل

اینم فیلمش البته مربوط میشه به چند روز پیش الان ماشالله ماهرتر شدی

 

 

 

و پیشرفت دیگه که بعدا عکسشو واست میزارم اینه که همه جا رو میگیری و بلند میشی مثلا لبه تخت -میز - مبل و............  تو همه ی حالات هم نانای میکنی قبلا فقط دمر بود حالا حالت نشسته و ایستاده هم بهش اضافه شد و همچنان عاشق تبلیغات پفک لوسی و میان برنامه ای فیلم که تا شروع میشه میخندی و تو هر حالتی که باشی انجام حرکت نانای واست الزامیهقهقهه

خیلی وقته da da و    ma ma   ,و  ba ba      میگفتی اما حالا خیلی خیلی بهتر این کلماتو ادا میکنی

در ضمن به خودم رفتی و خیلی مهربونی بغل همه میری اما تا چشات به من می افته کلا از کارت پشیمون میشینیشخندخب دخمر خودمی دیگــــــــــــــــــــبغل

 

و در اخر یه چیزی ازت میخوام:

قلب اینکه یادت نره عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوگندجونی
10 فروردین 93 9:12
مبارکه عقشم
مامان مطهره
پاسخ
مرسی جوجو