النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

خداروشکر که خوب شدی

1392/12/6 3:55
نویسنده : مامان مطهره
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ی مامان با یه خبر خوش اومدم:

اشتهات داره به حالت اول برمیگرده و اسهالت هم بهتر شدههوراخداروشکـــــــر

خبر بعدی اینکه امشب اولین بستنی عمدت رو نوش جان کردی البته قرار نبود شما بخوری اما بابایی یه نوک قاشق به عنوان حق چشم بهت داد شما مزه کنی اما اشتهاء برگشته بود و کار از کار گذشته بود تا تهشو نمیخوردی بیخیال نمیشدی نوش جوووووونتبغلگوشت رونتبغل

بابایی جونی داره بهت بستنی میده موهاتم عادت داره به قول خودش اینجوری فشن کنه/ نیگا نیگا

 

امروز از سوپ مورد علاقت کلی خوردی وحسابی لذت بردی اسمشو گذاشتم معجون اخه وقتی میکسش میکنم بخاطر گوشت تازه و قلم گوسفند و کره محلیش حسابی کش میاد اب میوه امروزم خوب خوردی اما از بقیه وعده هات زیاد استقبال نکردی بازم خداروشکر 

حالا جونم بگه برات از شیطنتات که کل خونست و شما حالا دیگه مجبوریم جلو ورودی اشپزخونه هم پشتی بزاریم و من هی باید از روش بپرم  برمو بیامکلافه

زیر مبلها اینه کنسول و میزتلوزیون هم پاتوقته و البته هرجایی که سیم واسه جویدن پیدا کنی حالا من موندم چرا سیــــــــــــم ؟؟؟سوالخب موش موشی منی دیگهاز خود راضیراستی امروز صبح موفق شدم وقتی از خواب پاشدی یه کوچولو حرکت موش موشی رو ازت شکار کنم اخه تا دوربینو میبینی.........قهر

 

 

 

 

 

 

خیلی وقته عاشق میان برنامه های شبکه ای فیلم شدی اخه رنگارنگه جالب اینجاست که اهنگشم دیگه میشناسی و هرجایی باشی سرتو سمت تلوزیون میچرخونی عسلگ باهوشمبغلمنم که هیچ علاقه ای به تلوزیون نداشتم بخاطر شما روشنش میکنم و پویا و ای فیلم میبینیم تازه عکستم دیشب فرستادم واسه شبکه ای فیلم جزو دوسدارانشنیشخندبه تبلیغات پفک لوسی هم جدیدا علاقه مند شدی تو فیلم پایینی هم داشتی میان برنامه ای فیلم میدیدی که لوسی شروع شد

 

 

خدانگهدارت باشه شکــــــــــــــــــــــوفه صورتی منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فیروزه مامانه الیسا
8 اسفند 92 18:29
جیگر خاله خلاصه فیلمتو دیدم palayoنزده بودمممممممممممم[پاسخ:][
صفورا
21 اسفند 92 15:24
سلام خواهر عزیز خوبی کوچولوت چطوره
مامان مطهره
پاسخ
سلام صفوراجون مرسی منو الناجون هردو به لطف خدا خوبیم ازاینکه بهمون سرمیزنی ممنون
هلیا
31 فروردین 93 14:10
سلام مامان النا جون خوبین ماشالا النا خیلی نازه بجای من ببوسیدشون
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزیزم مرسی شما لطف داری ایکاش ادرس وبتو میزاشتی برام بیشتر اشنا میشدیم