النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

اتلیه 6ماهگی عروسکم

1392/12/26 2:20
نویسنده : مامان مطهره
975 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان حدود یه هفته ای میشه که عکسای 6ماهگیت اماده شد و گرفتمشون اما اینقدر ضدحال خوردم که زیاد اشتیاق واسه گذاشتنشون نداشتم راستیتش مامانی اون چیزی که میخواستم در نیومدن اخه هوا خیلیییی سرد بود و ما بعد ازگرفتن هر عکس مجبور بودیم تو پولیشت که ازخونه واست اورده بودم بپیچم تا سردت نشه انصافا زاویه عکسبرداری تو ژست پری دریایی فاجعه بود اما روم نشد بهشون بگم همونجا فهمیدم که خوب نمیشه  اخه دلم میخواست لباست تو تنت خودشو نشون بده که زاویه عکسبرداری اجازه اینکارو نداد وقتی هم که روتوش شد کاملا ناراضی شدم اخه زدن عکستو نابود کردن یه قسمت از سرت رو محو کردن و دقیقا جایی رو که باید محو میکردن یعنی مرض بین بدن و لباستو محو نکردن تازشم تاکید کرده بودم که باید زمینه عکس ساحل کار بشه که اونم متاسفانه پیچوندن خلاصه دل مامانی حسابی پره ازشون اخه واسم مهم بود که عکسای 6 ماهگیت خیلی خوب شه واسه همینم بهترین عکاسی شهر بردمت اما اصلا راضی نبودم قول میدم بعده عید یه سری عکس قشنگ از عسلم بگیرم البته این عکساتم بخاطر اینهمه زیباییت محشره گل من

متاسفانه زیر قولشون زدن و عکسای روتوش شده رو واسم  تو فلش نریختن و من مجبور شدم از روشون عکس بندازم که مسلما از کیفیتش کم شده

 

این شورت و کلاه رو خودم برات بافتم همینطور لباس پری دریاییت رو هم خودم دوختمو بافتم

 

 

روتوش شده هاش که از روشون عکس انداختم:

 

 

 

 

همون موقع چون مطمئن بودم عکس پری دریاییت خوب نمیشه خودم خونه ازت عکس انداختم و با اینکه کار با فتوشاپ رو زیاد بلد نیستم یه خورده درستش کردم کیفیتش به اندازه اون عکسای اتلیه نیست اما بیشتر دوسش دارم

 

 

بقیه عکسای الناطلا در ادامه مطلب

                                                          

 

 

 

وحالا عکسایی که خودم ازت انداختم :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه کوچولو
29 اسفند 92 13:56
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
سوگندجونی
1 فروردین 93 8:46
پرنسس سلام اتلیه 6ماهگیت مبارک امیدوارم همیشه خوش باشی بای
صفورا
3 فروردین 93 0:43
سلام عیدتون مبارک سال خوش وخرمی رو براتون از خدا ارزومندم
madarkhanomi
10 فروردین 93 13:39
وای چه مامان هنرمندی خیلی قشنگ شده هم لباس و هم عکسها.مبارکهههههههههههههههههه
مامان مطهره
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف داری
مامان الهام کوچولو
11 اردیبهشت 93 21:53
وای عزیزم چه پری دریایی ملوسی.چه قد ناز شدن.دستت درد نکنه.میگم می شه دستور بافت کلاه و برام بزاری خیلی جیگره .اگه موافقی لینک شیم عزیزم.
مامان مطهره
پاسخ
سلام هستی جون چشات ناز میبینه راستشو بخوای دیمی واز خود دراوری میبافم نمیدونم چه جوری باید برات توضیح بدم شما خیلی وقته لینکی جوجو