النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

21ماهگیت مبارککککک

1394/1/25 10:28
نویسنده : مامان مطهره
753 بازدید
اشتراک گذاری

گلابتونم مغز بادومم 21ماهگیت مبارک عمرم و جونم به مناسبت همچین شب قشنگی از خاله جون میناشون هم به صرف شام دعوت کردیم تا بیشتر بهمون خوش بگذره

شب خوب وقشنگی بود

 

 

قرار بر این بود که این ماه برات بازی فکری بگیرم اما متاسفانه چیزی که مناسب سنت باشه پیدا نکردم فعلا این زنبورهای  بامزه و کتاب که جنسش از مقوای ضخیمه رو برات گرفتم تا رابطه ات با کتاب بهتر شه تا انشالله چند روز دیگه چندتا فروشگاه دیگه سر بزنم یه هوشچین یا لوگو با سایز بزرگ که خطرناک نباشه برات بخرم

مبارکت باشه بهارنارنجم

 

 بوسسسسس واسه دخمر ملوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مرجان
26 فروردین 94 10:21
در کوخل زندگی چگووووووونه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مطهره
پاسخ
به کوری چشم حسودان هرجای دنیا که باشیم زندگی بر وفق مراد ماست
ĸoѕαr♥
26 فروردین 94 21:39
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزیزم، حتما
✿ مه آ سا✿
26 فروردین 94 22:36
سلام عزیزم خیلی دختر نازی دارین خدا حفظش کنه خوشحال میشم بهم سر بزنید من اهل ساری هستم و فکر کنم که اسم وبلاگتون رو گذاشتید النا خوشگله کیجا شما هم شمالی باشید خوشحال میشم با هم دوست شیم پس خوشحال میشم بیاین وبم و برام نظر بدید
مامان مطهره
پاسخ
سلام مرسی گلم بله بهشهری هستم
مامان فرح
27 فروردین 94 0:14
سلام مامان مطهره جام،ماشالله خیلی دختر نازی دارید،هروقت عکس هاشو میبینم یه آرامش عجیبی پیدا میکنم،از طرف من ببوسش،راستی خودتون هم خیلی هنرمندی
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر میزنی مهساجون هم خیلی نازه ماشاالله خدانگهدارش باشه همیشه
♥ایدا♥
27 فروردین 94 14:49
فدای النا جون ناز
مامان مطهره
پاسخ
خدا نکنه آیدا جون
مامان اسماء کوچولو
6 اردیبهشت 94 12:53
مبارکش باشه ما هم بالاخره آپ شدیم
مامان مطهره
پاسخ
مرسی!!!خداروشکر!!!