النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

سوپرایز واسه دخترم که خانومه

1394/3/18 13:11
نویسنده : مامان مطهره
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم از اونجایی که شما خیلی خانمی و واسه گرفتن چیزی لجبازی و گریه نمیکنی بابایی امروز سوپرایزت کرد

دیروز یهو ازم بادکنک خواستی منم چون شرایط شو نداشتم برات بخرم و خواستم یه کوچولو با شرایط مختلف آشنا بشی بهت قول دادم که فردا بابایی برات میخره

امروز صبح هم من با بابایی تماس گرفتم و گفتم بعد چند دقیقه بدون  اینکه حتی من متوجه بشم بابایی از سرکار اومد با کلی بادکنک تو حیاط نشست برات باد کرد بعد همشو ریخت پشت در اتاق

آیفون خونه رو زد و گفت به الناجون بگو بیاد بیرون وقتی رفتیم بیرون واقعا سوپرایز شدیم اونقدر که حتی بینشون ازت عکس ننداختم دوتایی کلی باهاشون بازی کردیم و دونه دونه همشون رو ترکوندی و تولد تولد میخوندی واسه ترکوندن بعضیاشون هم روشون مینشستی خنده

تا اینکه به بادکنک آخر رسیدی و دلت نیومد بترکونیش تازشم هی میبوسیدیش و نازش میکردی

ااینجا تا فهمیدی آخریشه از روش بلند شدی(ولی خودمونیم اینجور که با خیال راحت و اطمینان کامل رو این بادکنک نشستی ها من تاحالا رو مبل و کاناپه ننشستم)

لبت.همیشه خندون عشقدونه ی من!!

پسندها (1)

نظرات (4)

پریسا مقصودی
19 خرداد 94 2:14
سلام مامان مطهره منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
مامان مطهره
پاسخ
سلام حتما
ایدا
19 خرداد 94 10:27
قربونت النا طلا
مامان مطهره
پاسخ
میسی
ایدا
19 خرداد 94 10:28
راستی دخالت نباشه ولی قالب وبلاگتون اصلا باز نمیشه فکر کنم عوض کنید بهتره
مامان مطهره
پاسخ
بله چند نفر دیگه هم گقتن باید عوض کنم
مهسا مامی رها
20 خرداد 94 16:17
سلام چه دخمل تپلی و نااازی چه سورپرایز قشنگی... خوشبحال النا جون با این بابایی که داره
مامان مطهره
پاسخ
سلام مرسی عزیزم. خدا واسمون نگهش داره