النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

23ماهگیت مبارک عشقدونه من

1394/3/23 3:10
نویسنده : مامان مطهره
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام یکی یه دونه مامان 23ماهگیت مبارک عشقم

خدا میدونه چقدر عاشق تولدی و روزی چند بار واسه خودت تولد تولد میخونی و ازم میخوای واست جشن تولد اشتله (خوشگله)بگیرم

وقتی دیدی دارم برات کیک میپزم کلی ذوق کردی و خوندی بعد رفتیم برات شمع بخریم وقتی از مغازه اومدم بیرون هی می‌پرسیدی خریدی خریدی؟ مرسی مرسی

ناگفته نماند از بس این شمع ها رو فوت کردی که هم کبریت تموم شد و هم شمع ها تقریبا آب شد و چیزی ازشون نموند هی شمع فوت کردی و دست زدی و خوندی 

چون عاشق شکلاتی کیک شکلاتی برات درست کردم خیلی خوشت اومد

 

 

هدیه 23ماهگی عسلم هوشچین 60عددی 1تکیه ای

 

فقط یه ماه دیگه مونده تا تولد دوسالگیت و من هنوز هیچ کاری نکردم اما شما بدجوری منتظر تولدی هر روز روزی 20بار واسه خودت تولد لد میخونی و هر بار بهم میگی تولد اشتله تولد اشتله یعنی تولد خوشگل برام بگیر منم میگم یه روی چشم کلی ذوق میکنی

از اونجایی که هنوز هیچ کاری نکردم یه خورده استرس دارم ولی از بس،منتظر تولدتی منم دلم میخواد زمان زود بگذره و به روز جشن تولدت برسیم و خوشحال تر شی 

این روزها اینقدر شیرین زبون و بامزه شدی که آدم میخواد درسته قورتت بده ماشاالله مثه بلبل هم که صحبت میکنی و مث طوطی تقلید البته ناگفته نماند مث فرفره هم میدویی و آتیش میسوزونی  یه وقتهایی اینقدر شیطونی میکنی که من میمونم اینهمه انرژی رو از کجا میاری؟؟؟ من خودم در مقابل اینهمه فعالیت واقعا کم میارم یا موقعی که باهم فوتبال بازی میکنیم احساس خستگی میکنم اما شما ماشاالله همچنان پر انرژی باقی میمونی از وقتی خیلی کوچولو بودی باهات خیلی بازی میکردم اما حالا دیگه بازی هامون خیلی بیشتر شده و مدلش عوض شده خودت انتخاب میکنی جه بازی کنیم و خیلی نقشت تو بازی ها پر رنگ تر شده با اسباب بازی هات خوب باری میکنی و با عروسکات فوق العاده خوب ارتباط برقرار میکنی و واقعا میشه گفت در حقشون مادری میکنی یه مادر مهربون که هواست به جا هست

بعضی از روزها دوتایی میریم مارکت محلمون تا حال و هوامون عوض شه خداروشکر واسه هیچ چیز هم لج نمیکنی و کلی باهم از خرید لذت میبریم

 وقتی میریم مارکت محل گاهی ازت عکس میندازم

بستنی خورون

 

دخترم که این روزها دوس داره تو هرکاری باهام شریک شه پاش به ظرفشویی و شستن ظرف ها هم باز شده (البته با مراقبت فراوان من)

لاک هم میزنی به ناخن هاش 

قربون گندم زار موهات که حتی وقتی شلختست دلمو  میبره

یه روزی کیفم رو بردمتو.حموم شستم بعد دیدم شمام تندی رفتی از تو اتاقت کیف خودتو برداشتی آوردی داری میشوری

بیسکوییت های مامان پز که خیلییییییی دوستشون داری

داری به بیسکوییت جوجه ایت از سالاد میوه ات میدی 

اینم یه صبحونه مخصوص که خیلی خیلی خوشت اومد و سوپرایز شدی پیراشکی که عاشقشی تا شب هی میگفتی نون گل بده 

 

اینم از ناز اداهات موقع عکس انداختن

 جااااااااان منی

سپاس خدایی را که گیلاس باغ بهشت را به من عطا کرد

 

پسندها (7)

نظرات (4)

آیدا
27 خرداد 94 10:47
ای جونم قربون این دختر خوشگل بشم من خیلی خوشگله ماشالله
مامان مطهره
پاسخ
مرسی ایدا جون
رویا
29 خرداد 94 1:04
النا
مامانی ویانا
19 تیر 94 19:51
ماشاله خیلی نازه النا جون عزیزم میشه خصوصیتو چک کنی
خاله فاطی
23 تیر 94 2:28
سلام النا جون... خوشحال میشم بیای پیش ما