النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

عیدت مبارک گلم

1392/10/29 10:57
نویسنده : مامان مطهره
1,819 بازدید
اشتراک گذاری

milad rasoole akram yasgroup.ir  تصاویر میلاد رسول اکرم (ص)

 

            میلاد حضرت محمد (ص) بر همگان مبارک


سلام عزیزدردونه مامان عیدت مبارک هوراامشب شب عیده و  اومدیم خونه مادرشیرین و بعده یه  حموم  درست و حسابی مثه یه دسته گل راحت و اروم لالا کردی خوابمنم واست یه هدیه دارم که ناقابله فکر میکنم به عنوان یادگار بد نباشه دیشب بافتم برات

یه عروسک زمستونی واسه دخمر تابستونی

 

 

 

هربار که دختر مامان بخواد بره ددر موقع لباس پوشیدن بلا استثنا همچین قیافه ای دارهقهرمثه امروز که داشتیم میومدیم خونه مادرو من این عکسو سند برداشتم

الهی که من قربون اون هویچ تو دستت هم بشم خرگوشیبغل

 

 

 

 

نا گفته نماند به محض اینکه از در حیاط بریم بیرون دوباره خانم میشی ها !!!

 

راستی قول داده بودم عکس از هدیه های 5و6ماهگیت برات  بزارم پس تا یادم نرفته :

این هاپو و فیل کوچولو  رو بابایی مهربون واسه 5 ماهگیت برات گرفته نفسم

 

 

 

این 2 الاغ هدیه 6ماهگی شما که بزرگه رو بابایی و اونی که تو بغلته رو خاله جون مینا برات خریده عزیزم دستشون بی بلا

 

 

 

 

 

اینم دختره6ماهه ما که خودشو رسونده به این قسمت از اتاق و سعی داره که کم کم بره پشت پشتی

 

 

 

 

و یه خبر جدید از سری مشکلات خوابیدن شما که توش مدیریت نداری این شبها احساس میکنم واقعا نیاز به پستونک داری تا بتونی خودتو اروم کنی چون بدجوری به خودت میلولی و سعی داری اجسامی مثه پتو یا هر چیزی که دم دستته بمکی. چند روزیه گیر دادی به مچ دستت و من وقتی میبینم دستت قرمز میشه وشما بیخیالش نمیشی انگشتمو تو سر شیشه میندازم و میدم تا بمکیش .به اسرار اطرافیان عصری دایی مهدی رو فرستادم تا واست پستونک بخره و این شده  روزگار ما:

 

 

 

 

البته اصلا دوس ندارم بهش عادت کنی و امیدوارم فقط در مواقع حساس بهش متوصل شم

جا داره یه تبریک دیگه هم بهت بگم قشنگم اخه مادر شیرین این روزا بدجوری بازیگر شده خاک صحنه میخوره و وقتی میایم خونشون یا نیست یا قراره بره سر صحنه!!! بله دیگه همچین مامان بزرگ هنرمندی داری شمااز خود راضی

 این عکسشم که با ریما رامین فر و ساراونیکا انداخته واسمون اخه شده دختر خاله نقی تو پایتخت3

خسته نباشی مامان شیرین قلب

النای من امیدوارم روزی برسه که بتونیم باهم خاطراتو مرور کنیم  پس از خدا مهربون میخوام که سایه بزرگترهامونو بالای سرمون و تو وبابایی جونو برام سالم نگهداره

امین

 دوستت دارم عشقمماچبوسسسسسسسسسماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 17:01
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
صفورا
13 بهمن 92 2:55
سلام واسه پرنسست اسپند دود کن خیلی نازه پیش ما بیاید خیلی دوست دارم با هنر مندا دوست بشم مامان بیتا
مامان شاهزاده محمدايليا
1 اسفند 92 18:27
چه مامان زرنگي[پاسخ:]مرسی