النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

خدا بد نده عروسکم

1392/9/22 15:55
نویسنده : مامان مطهره
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک زیبای من   یکی دو روزییه سرما خوردی فدات شم میدونم خیلی بهت سخت میگذره جوجه طلایی اخه با خوردن داروهات مشکل داری منم میدونم که مزه هاشو دوس نداری واسه همینم هنوز اونقدری که باید خوب نشدی  اما امیدوارم خیلی خیلی زود حالت بهتر شه.راستی گلم میخوام ازت بخاطر ناقص گذاشتن وبلاگت عذرخواهی و کمی هم خودمو توجیح کنم چون دیر شروع به نوشتن خاطره هات کردم و اینکارو هم با گوشی انجام میدادم قادر به گذاشتن عکسهات نبودم تصمیم گرفتم نوشتن رو متوقف کنم تا وقتی که میخوام از خاطره های بارداری تا ٥ماهگیت رو با عکسات به روایت تصویر بزارم اما حالا فکر میکنم که چه روزهای شیرینی رو گذروندیم و من برات ثبت نکردم مثلا اینکه این روزها خیلی جیغ میکشی و با هام به زبون نی نی وار صحبت میکنی غلت میزنی و اینکه میزارمت تو راروئکت .خاله مینا و مامانش دو روز ÷یش که شمارو بردیم ÷یش اقای دکتر واست راروئک خریدن و خاله مینا اورد مطب که شما خوشحال شی و زودی حالت بهتر شه عسلم.سه روز دیگه ٥ماهگی رو ÷شت سر میزاری و وارد ٦ماهگی میشی جقدر زود گذشت مامانی دلم واسه همه ی این روزها تنگ میشه ......ماچ.......افسوس   اینم چندتا عکس از 5ماهگیت قندو عسل                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مانی
21 آذر 92 16:33
مامان سینا
24 آذر 92 0:38
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
مامان
4 آذر 93 17:26
دخترت خیلی نازه ماشالا عاشق لباسایی شدم که برا کوچولوت دوختی منم گهگاهی برا پسرم لباس میدوزم ولی لباسای پسرونه تنوع نداره
مامان مطهره
پاسخ
متشکرم لطف داری منم اینطور فکر میکردم اما حالا میبینم پسرانه ها متنوع تره