النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

بای بای پوشک

1394/2/25 9:40
نویسنده : مامان مطهره
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زرنگم باهوشکم بالاخره با اونهمه استرسی که واسه از پوشک گرفتنت داشتم شما خیلی راحت این جریان رو قبول کردی و کنترل ادرآر  رو  زود یاد گرفتی  والان از صبح تا شب پوشک نمیپوشی ولی شبها هنوز موقع خواب پوشک میپوشی چون میترسم خوابت بهم بخوره و هنوز تصمیمی براش نگرفتم ولی  همینم خیلی خوبه واقعا خوب خودتو کنترل میکنی و هر وقت نیاز به دستشویی داشته باشی میگی جیش دارم بریم دجویی .

شیر مادر رو هم قرار شد بعد از دو سالگی قطع کنم البته به صورت تدریجی یعنی از همین الان وعده های شیر خوردنت  رو کم.کنم تا اینکه فقط به شبها اکتفا کنی و بعد هم شبها رو هم از خوردنش چشم.پوشی کنی و انشالله به خوبی تموم شه آخه واسه از شیر گرفتنت هم خیلی استرس دارم میترسم خدایی نکرده به روحیت صدمه ای بخوره فعلا صبر میکنم تا خوابت یه سره شه بعد شیر مادر رو ترک کنی و بعد از اون اتاقت رو جدا کنم

امیدوارم تو همه ی مراحل موفق باشیم 

عاشقتم

بای بای تا پست بعد

پسندها (6)

نظرات (8)

بابای ملیسا خانم ناناز
26 اردیبهشت 94 1:27
با سلام . ضمن تبریک بمناسبت عید مبعث و همچنین بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائی خودتون ، یه یادگاری به رسم یادبود تو قسمت نظرات از خودتون به یادگار بزارید . منتظر شما هستیم .'
رویا
26 اردیبهشت 94 15:38
تبریک میگم النا جون
مامان مطهره
پاسخ
مرسی
مامان مهدیه
1 خرداد 94 15:01
مباررررکه
مامان مطهره
پاسخ
مرسی
مامان امیر حسین
6 خرداد 94 23:29
سلام.مامان النا کوچولو.عکس های دخترتون خیلی قشنگن..از طرف من ببوسش.پسر کوچولومون امیرحسین در جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده میشه یه لطفی بکنید به پسرم رای بدید از همشهریاتون هستیم.کد 13 رو به 1000891010 ارسال کنید.
مامان نيوشا
8 خرداد 94 13:18
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مرواريد
10 خرداد 94 10:01
سلام مامان مطهره گل خيلي وقته خواننده خاموش وبلاگ دخمل قند عسلتم و واقعا احسنت و دست مريزاد به اين همه هنر در وجود شما مامان مطهره چندتا سوال داشتم از حظورتون اگه راهنماييم كنين يه عمر منو مديون مودتون كردين ميشه بگين برا ياد گيري خياطي كجا كلاس رفتين؟چه دوره هايي رو گذروندين؟؟؟خودتون آموزش ميدين آيا؟؟؟جسارتا تو گيلان كدوم شهرش هستين؟؟؟اگه كمكم كنين تا آخر عمر دعا گوتون هستم خيلي خيلي ممنون بانوي هنرمند
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که قابل میدونی و به ما سر میزنی، من بهشهرهستم استان مازندران، رشته تحصیلی من طراحی و دوخت بود،جای دیگه ای هم دوره ندیدم، حتی وقت ندارم با فینگیل خانمم لباسای خودشو بدوزم چه برسه آموزش اصلا تواناییم در حد آموزش نیست مرسی که از لطفت بوس
مامان اسرا
13 خرداد 94 10:41
سلام دوست خوبم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مرواريد
14 خرداد 94 12:44
سلام عزيز دل ممنون كه جوابمو دادي عزيزم خوب ماشالله معلوم شد چرا انقدر هنرمند و باسليقه اي خيليم عاليه كه به صورت آكادميك ياد گرفتي عزيزم ان شالله روز به روز پيشرفت خودت و قند عسلت رو شاهد باشيم با اين هنر شما اگه بهت نزديك بودم مطمئن باش ولت نميكردم تا يادم نميدادي النا جونمو ببوس راستي منم يه دختر چهار ساله دارم كه اسمش لنا هست
مامان مطهره
پاسخ
سلام دوست خوبم شما بدجوری به من لطف داری نمیدونم چی بگم شاید واقعا ار اینهمه تمجیدلذت میبرم امیدوارم لایقش باشم مرسی که میاین وب دخمرم از آشنایی با شما خوشحالم