النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

الناطلا در پارک

1393/2/1 1:48
نویسنده : مامان مطهره
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان دیروز رفتیم پارک ملت شما اولین باری بود که پارک ملت میومدی تا قبل از این بیشتر بوستان میرفتیم اما دیگه دخمرم واسه خودش خانمی شده و ما تصمیم گرفتیم از حالا که هوا بهتر شده و خطر سرماخوردگی کم بیشتر بیبریمت پارک تا حسابی کیــــــــــــــف کنی

خاله محدثه جون و پسرخاله های شیطون بلات اقاسبحان و نریمان جون هم اومدن پارک تا با هم خوش بگذرونیم 

اینم عکسای امروز:

 

پدرو دخمری

 

النا و مامی

 

ما سه نفر........

 

نریمان جون النا و اقا سبحان

 ر

 

پیتکو پیتکو.....

وقتی میگیم الناجون  بای بایبای بای

 

 

وقتی هم میگیم علوووووبه من زنگ بزن

 

 

النا در باغ وحش 

 

 

 

گل سرسبد که میگن همینه...

دالیمژه

 

قربون خنده هات شیرینم!!!

اینقده ناز داری همه تو پارک ازمون اجازه میگرفتن که ازت عکس بندازن کلی هم قربون صدقت میرفتن البته حق دارن  بس ناز داری بلاااااااااااااا

قلبقلبفدایی داریقلبقلب

بایبای بای

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 1:47
سلام دوست خوبم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
سوگندجونی
1 اردیبهشت 93 7:05
سلام واوای چه خوشملی تو النا جونی دلم داره از جا کنده میشه
مامان مطهره
پاسخ
خدانکنه عزیزم
مامان صفورا
1 اردیبهشت 93 18:48
سلام جای مارو همخالی میکردید،شهر ما هنوز هوا اونقدری گرم نشده که بریم پارک،شما تو کدوم شهرید النا جوجو؟؟؟
مامان مطهره
پاسخ
سلام مرسی جاتون واقعا خالی بود ما بهشهر زندگی میکنیم استان مازندران
دایی مهدی
3 اردیبهشت 93 15:08
ایولا عالییییییییییییییی بود
ღღ دردونـــه تـــــــم ღღ
3 اردیبهشت 93 21:37
سلام مامانی مهربون خوبید ؟؟؟ نی نی نازتون خوبه ؟ به دنیای کودکانه دردونه هم سری بزنید
مامان مطهره
پاسخ
سلام مرسی حتمــــــــا میام سر میزنم
مامان اسماء کوچولو
7 اردیبهشت 93 10:39
سلام ...من عاشق النا شدم با اون تیپاش...ووووووووی مخصوصا با اون لباسش که با کلاه تو پارکه من لینک میکنم پیش اسمای منم بیاین
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزیزم ماشالله به اسما تپلی خدا واست نگه داره خیلی جیگــــــــــــرهمنکه لینکیدم
مهر
13 اردیبهشت 93 23:00
چه بابای خوشتیپی داره امیدوارم زندگی شاد و با سعادتی داشته باشید در کنار النا جون
مامان مطهره
پاسخ
لطف داری شما متشکرم ببخشید میشه ایندفعه ادرس وبتون رو صحیح بنویسید؟