النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

درخشش اولین مرواریدت مبارک

1393/2/3 21:39
نویسنده : مامان مطهره
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عشقکم                     

 رویش اولین  مرواریدت مبارک  

  بالاخره فرشته مهربون هدیه قشنگ شمارو اورد 

  خداروشکر امیدوارم تو حفظش کوشا باشیم با ظاهر شدن دندونت متوجه شدم که قسمت انتهاییش کمی بخاطر قطره اهن سیاه شده منم اصلا دلم نمیخواد دندونات سیاه و خورد شه واسه همین از دیروز فقط مولتی ویتامین رو بهت میدم  نمیدونم کار درستیه یا نه اما از خیلی ها شنیدم که حتی قطره خارجی مکمل اهن هم دندونها رو سیاه میکنه امیدوارم مامانی رو ببخشی اخه دیگه تصمیم دارم بهت ندم چون بعدش حتی حاظر نیستی دهنتو وا کنی که تمیزش کنم خب دخمر شیطون بلا خودمی دیگهبغل

دوستت دارم عسلــــــــــــــــــــــــــــــــــــم http://zibasaz.niniweblog.com/

 

پسندها (1)

نظرات (6)

sahar mamane elena
3 اردیبهشت 93 22:23
سلام اسم دختر منم النا س و الان 11 ماهشه النا شما هم خیلی نازه بهتره قطره اش رو با سرنگ بریزین تو گلو ش تا دندوناش خراب نشن یکی از اقوام ما آهن و مولتی ویتامین نداد به خاطر دندوناش الان بچه از کم خونی خاک میخوره
مامان مطهره
پاسخ
مرسی از راهنماییت عزیزم النای شمام ماشالله خیلی جیگره خدا واستون نگهداره
مامان صفورا
4 اردیبهشت 93 7:45
سلام مبارک جیگر خاله عزیزم قطره آهن خارجی براش بگیر ایرانیش حتی بعد ها روی دندونای دائم تاثیر منفی میزاره.
مامان مطهره
پاسخ
سلام مرسی عزیزم اما من شنیدم خارجیش هم دندونا رو سیاه میکنه نمیدونم حقیقت داره یا نه
مامان محیاآرام جانم
4 اردیبهشت 93 13:57
مبارکه
مامان مطهره
پاسخ
مرســـــــی
سوگندجونی
4 اردیبهشت 93 14:47
وای وای وای مبارکه انشاالله دندونای سالمی در بیاریگلکم عاشقتم خوشگله خانم
مامان مطهره
پاسخ
مرسی سوگندجونـــــــــــیمنم دوستت دارم عزیزم
سوگندجونی
7 اردیبهشت 93 19:22
خاله سلام ببخشید اگه سه بار اومد مامانم میگه برای سفید شدن دندونش آب لیمو بزن به پنبه بزن به دندونای النا جونم انشاالله دندونای سالمی دربیاره
مامان مطهره
پاسخ
مرسی که اینقدر به فکرین خداروشکر دندوناش سفیده من توهم زده بودم
سوگندجونی
8 اردیبهشت 93 22:18
شما چرا خاله خداروشکر توهم بود کی میاین این طرفا خونه ما نزدیکه خونه فیروزجونه شونه این دفعه بیاین [لبخند[دوست دارم النا خانوم خوبن خداروشکر حتما میام عزیزم فیروزه جونم میدونه من منتظر تعارفم