النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

احوالات دخمری

1393/2/7 2:53
نویسنده : مامان مطهره
784 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل سرخم  ماشالله بهت که این روزا خیلی خیلی خانوم شدی و عاشق بازی و کنجکاوی هستی و زیاد مثه قبلا مامانی رو اذیت نمیکنی اما ناگفته نماند که  از وابستگیت بهم ذره ای کم نشده ولی خب خوبیش اینه که تازگی ها اینقده خوب با اسباب بازی هات بازی میکنی که دیگه مثه قبلا نیازی نیست من تمام انرژیم رو صرف بازی باهات کنم و یه کوچولو خسته شم" حالا دیگه میتونم مابین بازی هات یه کمی هم به کارهای خونه برسم. سازه هایی که خاله جون محدثه برات خریده رو خیلی دوس داری و همیشه خودت میری سطلشو میاری و یهو خالی میکنی تو اتاق بعدش حسابی ذوق میکنی و مشغول بازی میشی از دیروز تا حالاهم سعی داری قطعاتش رو از هم جدا کنی منم کمکت میکنم و تو از نتیجه خوشحال میشی الهی قربونت برم که اینقده بزرگ شدی که خودت میری تو اتاقت مشغول بازی میشی

 

این چندتا عکس پایین هم متعلق به دیروزه

 

وقتی مامانی کیک میپخه دخمری اینشکلی میشه

 

 

موقع تعویض پوشک باید کلی دنبالت بدو ام اینجام رفتی سراغ گوشی بابایی

 

میگم it is dirty سریع میگی بووووووووووو  من قربون لبات

تو این عکسم با حرکت دست میگی بو

 

 

 

وقتی از خواب پا میشم..........

نی نی گاراژ غدیرژانگولر مـنبغل

خودم بلدم موهامو شونه کنماز خود راضی

اینم یه مدل از خوابیدن دخمری

 

حالا بریم سراغ عکسای امروز اخه امروز صبح رفتیم خونه مامان شیرین و تاعصری اونجا بودیم

شما و فاطمه جونم  رو بالکن هواخورون راه انداختین

 

الهی من فدا چقده ناز دارین شمادوتا؟؟؟؟سوال؟؟؟؟قلب

 تو عکس پایین اگه توجه کنی دندونت مشخصه

 بالاخره موفق شدم از دندونت بدون دخالت دست عکس بندازم

اینجام عصری که داشتیم برمیگشتیم خونه سر راه رفتیم خونه همسایه مادر شیرین (حواخاله) که از بچگی عصرهای تابستون حیاطشون پاتوقمون بود

 

تو راه برگشت به خونه هم برات اینارو خریدم

مسواک انگشتی+یه قاشق چنگال سیلیکونی که سرش کج باشه قبلی ها سرش کج نبود این خوبهههههنیشخند

 

 

 

این دوتا بسته توپ که خیلی بهشون نیاز داشتی

 

 یه سرویس وان هم خریدم هرچند خیلی هاشو داشتی اما حالا حسابی ست شدن

 

مبارکت باشه قندوعسلــــــــــــــــــــــــــــــمبغل

دوستت دارم قلب

بوسماچ

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان الهام کوچولو
7 اردیبهشت 93 20:03
سلام عزیزم.سرویس حمومش مثه مال الهامهمبارکت باشه جیگر طلا
مامان مطهره
پاسخ
سلام دوست همشهـــــــری من مرسی عزیزم ممنون که به ما سر زدی
مامان و بابا
8 اردیبهشت 93 1:19
سلام مبارک باشه با دل خوش و تن سالم استفاده کنه
مامان مطهره
پاسخ
مرسی دوست جونــی
فیروزه مامی الیسا
8 اردیبهشت 93 2:31
جوجوی خاله وانتو پر آب گرم کن که الیسا داره میاد(داستانه رور واکو این حرفا)یعنی من فدات که دندون اول از بالا و دومی از پایین در اومدهمیمیرم برای تو میشینم به پای تو نازلی ملکریم
مامان مطهره
پاسخ
بیاخاله جون که استخرهم توراهه بله دیگه ما باهمه فرق فوکولیم این فقط از یک نی نی گاراژغدیرژانگولر برمیاد که از هرجاکه بخواد دندون در بیارهنازلی ملکریم
مهر
13 اردیبهشت 93 22:54
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjane maneeeeee خدا نگهش داره واستون. شیطون بلاییه.
مامان مطهره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهربان
14 خرداد 93 19:36
ای جوووووووووووووووووووووونم چه دخمل عروسکییییییییی بووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مطهره
پاسخ
لطف داری خاله بوسسسسسس