النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

تولدت مبارك

1393/4/24 3:26
نویسنده : مامان مطهره
686 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزيز مامان اولين سالگرد تولدت مبارك الان كه دارم برات مينويسم ساعت حدود4 صبحه عزيزم و چند ساعتي از جشن تولدت ميگذره خيلي دلم ميخواست ديشب از حس و حالم تو لحظه تولدت برات بنيسم دقيقا همون ساعات وثانيه اما سيستم نداشتم و خيلي هم مشغول اماده سازي تدتركات تولدت بودم اخه خيلي يهويي تصميم گرفتم كه يه تولد كوچيك خانوادگي برات بگيرم تا قبلش چون ماه رمضون بود گفتم باشه واسه سالهاي بعد چون واقعا بعده افطار مهموني گرفتن تايم كوتاه و فشرده ايه كه امشب هم بهم ثابت شد نظرم درست بوده با وجود ما دخمر شيطون بلا هم كه افطاري دادن ميسر نبود روي هم رفته امشب شب خوبي بود وبهمون كلي خوش گذشت اخراش خيلي خسته شدي و مام زود تموم كرديم كه البته زودش شد12ونيم 1صبح البته شما بعده رفتن مهمونا تازه باديدن كادوهات شارژ شدي و تا3صبح بيدار بودي يكي دو روز پيش خيلي هول هولي برات لباس تولدت رو دوختمو بردمت اتليه سالگي كه واسه امروز 2تا از عكساتو برام اماده كردن و رو شاسي زدن كه تو مهمونيت بود خيلي از اتليه يك سالگيت راضي بودم برعكس دفعات قبل خيلي خوب بود و شمام زياد اذيت نكردي خب ماماني خيلي حرفها دارم برات و خيلي عكسها دارم برات كه انشالله حتما زوده زود ميام ميزارمشون الانم با اجازت برم واسه صرف سحري دوستت دارم دختر 1ساله و1روزه و ساعته منننننننننن ني ني وبلاگ امشبم يه مشكلايي داره كه كلا بهم ريخته نميشه عكس گذاشت حتي فاصله بين جملاات رو شرمنده ديگه ماماني دخترم تاكنون يك تابستان يك پاييز يك زمستان و يك بهار را ديده اي از اين پس همه چيز اين دنيا تكراريست ........
پسندها (4)

نظرات (7)

مامان خدیجه
24 تیر 93 8:02
تولد يكسالگيت مبارك باشه الناجون ان شاالله 120ساله شي
مامان مطهره
پاسخ
متشكر واسه تبريكتون عزيزم و از اينكه بهمون سر زدي
مامان اسماء کوچولو
24 تیر 93 10:05
مبارک مبارک مبارک النا جونم مبارک فدات بشم دخمل بلا 1000سالگیت انشالله باز مامان خشگلت کرده ها بووووووووووس
مامان مطهره
پاسخ
متشكر از اينهمه لطف و تبريكت خاله جون
مامان شيوا
24 تیر 93 10:12
سلام ماماني تولد گل دخترمون مبارك ايشا... 120 ساله بشه
مامان مطهره
پاسخ
مرسي خانمي
سوگندجونی
24 تیر 93 20:08
وای خوب شد اومدین دلم براتون تنگ شده بود خوشگله کیجا مبارکهههه دلم برات تنگ شده
مامان مطهره
پاسخ
مرسي سوگند جوني مام دلتنگيم
فائزه
26 تیر 93 14:10
ای جونم تولدش مبارک ایشالا همیشه شاد و خندون باشه
مامان مطهره
پاسخ
مرسي عزيزم و ممنون واسه دعاي قشنگت
مامان صفورا
26 تیر 93 23:58
سلام النا خانمی تولدت مبارک عزیزم
مامان مطهره
پاسخ
مرسي خاله مهربون
**مامان آزیتا**
4 مرداد 93 12:29
باکمی تاخیرمبارک باشه عزیزم
مامان مطهره
پاسخ
متشكرم دوست