النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

اتليه 14و15ماهگي

1393/8/9 4:09
نویسنده : مامان مطهره
922 بازدید
اشتراک گذاری

عكساي 14 ماهگي پريدخت من  اينقدر موند تو عكاسي كه امروز با عكساي 15 ماهگيش كه اماده شد باهم تحويل گرفته شد و حالا تقديم ميشه به محضر نازبانوي خودم النا

14 ماهگي گل پري:

البته چندتا ديگه هم هست كه 3تايي گرفتيم اما به دليل نداشتن حجاب از گذاشتنشون معذورم

15 ماهگي جغدكوچولوي من

ميخوامت........................عینک

پسندها (6)

نظرات (11)

مامی فاطمه
9 آبان 93 8:29
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
shiva
9 آبان 93 10:54
سالم عزیزم خوبی ؟ وای خدا چه عروسکی شده این ناناز خانم!!! ماشالا مثل ها شده جیگرش برم... راستی مشکلم فقط این نشانگر موس هستش که تند تند تیک میزنه و فقط هم وقتی توی این وب میام این طوری میشه ولی به هر حال ممنون. بازم بهتون سر میزنم...
مامان مطهره
پاسخ
فكر كنم متوجه شدم منظورتون چيه در مورد تمجيدتون هم سپاسگذاريم
مامان امیرحسین
9 آبان 93 14:02
از بس این خانومی خوشگله ادم سیر نمیشه از دیدنش ..هزارماشالله داره این دخمل.. براش صدقه کنار بذارید.. بوووووووووس راستی خوشحال میشم باهم دوست شیم
مامان مطهره
پاسخ
لطف دارين شما عزيزم منم همينطور
شيوا
9 آبان 93 15:44
به به چه عکسای نازی مامانی کلاه جغدی رو خودتون بافتین؟؟؟؟
مامان مطهره
پاسخ
مرسيبله
مامان مهدیه
9 آبان 93 21:55
الهههههههههههههههههی خیلی ناز شده .پیراهنو حتما خودتون دوختید خیلی بهش میاد . هزار ماشاالله چشم نخوره ایشاالله
مامان مطهره
پاسخ
مرسي عزيزم اره خودم دوخيدم
مامان صفورا
12 آبان 93 0:36
منم میخوامت
مامان مطهره
پاسخ
فدايي داري
مامان صفورا
12 آبان 93 0:37
سلام مطهره جان خیلی عکسای نازی انداختین چه ژستای نازی گرفته بلا خانوم پاشو اسپند دود کن واسش
مامان مطهره
پاسخ
سلام مرسي عزيزم نگو كه واقعا به محض گذاشتن عكسا واسه اولين بار مجبور به اسپند دود كردن شدم
سمیه مامان اسماء کوچولو
17 آبان 93 4:25
چرا واسه اولین بار اسپند دود کردی به نظرم هم واسه اون خوش تیپ خانوووووم هم واسه مطهره جون هنرمند باید هرروز دود کنی عکسا محشرن
مامان مطهره
پاسخ
شما لطف داري به ما شرمندمون نكن بانو
مامان منصوره
20 آبان 93 12:26
سلاااااااااااااااااااااام عزیزم،خوبی؟بخدا شرمندتم،اوااااااااااااای چه لباسهای نازی،مامان مطهره دوختن این سوتینو. اومدی پیشم حتما بهم یاد بده، چه دمپایی خوشگلی از کجا گرفتی من مدل اشینو واسه النا گرفتم،این مدلش خوشگله،حتما حتما حتما به زودی زود میبینمت،ببوس النا جونو
مامان منصوره
20 آبان 93 12:28
چرا پیامام نمییاااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامان مطهره
پاسخ
اخه وبم قفل شده بود داستان داره ميگم برات
مامان منصوره
20 آبان 93 12:42
سلااااااااااااااااااام عزیزم>بخداااااااااااااااا شرمندم،واااااااااای به این دختر ناززززز،صد آفرین داری،وای به مامان هنرمند،لایک داری، قول بده آمدی پیشم سوتینو بهم یاد بدی دوختشو،راستی دمپایشو از کجا گرفتی؟من ماشینشو واسه النا گرفتم اینم خوشگله،ببوس جیگرتو،به زودی زود خبرت میکنم تشریف بیاری.....
مامان مطهره
پاسخ
سلام منصوره جون من شرمنده ام كه خبر الناجونو ازت نگرفتم حتما بعدا برات توضيح ميدم به روي چشم شما خودت خياطي دمپايي شو از چهارشنبه بازار گرفتم شمام الي جونو ببوس