النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

یلدا به توان 2+نظری پزون خاله+ژست گرفتن دخمری

1393/10/5 0:37
نویسنده : مامان مطهره
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم دومین یلدات مبارک دونه انارم شیرین بیانم ،نقل ونباتم الان دو روزه دارم این پست رو به مرور مینویسم و بخاطر قطع و وصل شدن نت هی مطالبش عکسارو باید هر چند ثانیه ذخیره سازی کنماز اون گدشته ما امسال دو تا یلدا داشتیم آخه شب یلدا که خونه مامان شیرین بودیم اصلا به شما خوش نگذشت آخه اونجا گیر داده بودی به آجیل و چیزای خطرناک و خلاصه راضی نمیشدی مغز آجیل رو بخوری دلت میخواست پوستآشو که شور بود بزاری دهنت یه بارم بادام سنگی گذاشتی تو دهنت خیلی ترسیدم و خدا رحم کرد که چشمامو ازت برنمیداشتم. فقط باهات بازی میکردم یا میبردم تو یه اتاق دیگه اما راضی نمیشدی خلاصه از اون شب عکسی برای یلدات ندارم تا اینکه تصمیم گرفتم به یمن اول ربیع و تموم شدن ماه صفر برات یلدا بگیرم از قضا خاله جون شون هم مهمون ما بودن خیلی خوش گذشت آخه از آجیل و چیزای خطرناک دیگه خبری نبود

 

 اینم چندتا عکس از یلدا مخصوص کودکان بدون خوردنی های خطرناک

 چه نی نی های خوشحالی!!به به

 

 جدیدا یاد گرفتی موقع عکس گرفتن تا بهت میگم لبخند بزن سرتو اینطرف و اونطرف میکنی و به خودت کلی فشار میاری تا یه حالت خوب پیدا کنی اخرشم میشه این

 

 

 شرمنده عسلم که نشد میزت رو رنگین کنم آخه شب قبلش مریض بودم لباس هندونه ای هم نیمکآره موند بیخیالش شدم اما خداییش بیسکوییت ام با اینکه دفعه اول بود و قیافه کج و کوله ای که داشت خوش طعم بود

 

 

واما هدیه زمستانی یلدای 93

 

کاپشن مامان دوز

 

 در اولین شب زمستان تقدیم شد مبارک باشه نازگلک

 

 

 خیلی توش راحتی و حسابی گرم و نرمه پوشیدن و در آوردنش هم اینقدر  راحته برام و اذیت نمیشی که نگو!!از خود راضیخب حالا از تبلیغات بگذریم بریم سراغ عکسات

 پایینی ها مربوطه به سمنو پزون خاله جون البته وقتی برمیگشتیم یادم افتاد عکس بندازم

 

 اینم شکار کردم فکر نکنی ژسته!!

 

اولین باری که برام ژست گرفتی گفتم لبخند بزن.....

 

 فدای لبخندت

 مادر به قربون اون فر موهات کی میشه بلند شن دلم آب شد!!!

 وای مامانی من عاشق این عکساتم که ماله چند شب پیش دایی جون محمود شون اومده بودن خونمون بهت گفتم لبخند بزن ببین چیکار میکنی با خودت...!!

 

 و دیوونه ی این عکستم باید بزنمش رو در یخچال اینکارو با عکسای آتلیت که مخصوص آشپزخونه گرفتم نکردم اصلا تا حالا هیچ چیزی موفق نشده بره رو در یخچالم ولی این عکس باید جلو چشام باشه تا روزی هزاربار ببینمش

 راستی عزیزم یه کوچولو هم سرگرم اتاق تکونیتم یه سری نقاشی رو دیوار که زحمتشو  دایی جون مجتبی کشیده دستش درد نکنه خیلی خوشگل شده باقی نقآشی هاشو خودم دوس دارم بکشم امیدوارم قشنگ شه بعد عکس اتاقت رو میزارم برات

 

دوستت دارم نفسم یه عالمه چیزای جدید یاد گرفتی که تو پست بعدی میزارم برات دختر شیرین و دلنشینم  هورااا فکر کنم بالاخره این مطلب تموم شد

عشقیمیقلب   نور چشممیچشم

بوووووووسماچ

بای بای

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان رادین
5 دی 93 12:27
سلآم عزیزم خوبی یلداتون مبارککککک مامان خوش سلیقه مبارکه چه کاپشن نازی دوزیدی برای عسل تپلی . همه عکسا عالی و خوشمزه بود خوش باشید ببوس گل دختر نازتو
مامان مطهره
پاسخ
سلام خانمی مرسی همینطور یلدای شما مبارک. نظر لطفته عزیزم
مامان رادین
5 دی 93 12:30
راستی عزیزم من دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اگه موافقی یه سر به ما بزن. رادین تو جشنواره شرکت کرده میشه لطف کنید. عدد43 به 1000891010 بفرستید یه دنیا ممنون
مامان صفورا
6 دی 93 1:28
آی فدات شم با اون ژشت گرفتنت مطهره جونه خوش سلیقه حالا ما هنر نداریم همش هنرای جدید نشون بده ما دلمون آب شده خُب کابشن دختر خیلی بهش میاد ایشالا لباس عروسیشو بدوزی منتظر پست بعدتم راستی وب ما هیچ نمیای نه
مامان مطهره
پاسخ
سلام صفورا جون مرسی از اینهمه تمجید خجالتم نده .در مورد لباس عروس باید بگم حرفت دیوونم کرده بدجوری رفتم تو فکر. آخه لباس عروس خودمم خودم دوختم! همیشه میام وب بینا جون اما راستشو بخوای از وقتی مودمم عوض کردم نظر کمتر میزارم
مامان مهدیس
6 دی 93 14:51
سلام النا خانوم خوشگل چقدر نازی شما چه عکسای جیگری انداختی خیلی خوردنی هستی خاله جون مامانش اسفند یادت نره
مامان مطهره
پاسخ
سلام خاله مهربون لطف داری شما. مرسی حتما بوس
مامان آندیا
10 دی 93 10:26
سلام دوست عزیز خدا دختر گلت رو برات حفظ کنه بوووووووووس
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزیزم متشکرم واسه دعای قشنگتون
مامان حديث
11 دی 93 1:59
سلام عزيزم كاپشن نازت مبارك خيلي خوشگلي عزيزم ماماني هم خوش سليقه است
مامان مطهره
پاسخ
سلام مرسی خانمی نظر لطفتونه
دایی مهدی
15 دی 93 1:01
ملوس من سلام چقدر تو بامزه شدی
مریم
21 دی 93 13:13
عزیز دلم. چه نازه ماشاالله
مامان مطهره
پاسخ
قربونت برم مرسی