النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

کریسمس مبارک

1393/10/9 23:44
نویسنده : مامان مطهره
480 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد پیام آور توحید

صلح و مهربانی

سمبل صبر و شکیبایی

پیامبر اولو العظم حضرت عیسی مسیح

بر تمامی موحدین جهان تهنیت باد!

 

 

 

 امیدوارم بابانوئل به جای کادوها و اسباب بازی زیبا تقدیر زیبا برات هدیه بیاره تقدیر خوب رو الان نمیتونی حس کنی اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم

 

 

 عشقم خیلی دوستت دارم و اینو بدون عاشق عکسای بابانوئلی ات هستم که دیروز رفتیم آتلیه و برات گرفتم مثل همیشه لباس و دکور کار خودم بود که البته خیلی. عجله ای شد و نشد که بیشتر روش کار کنم مثلا آبنبات عصایی که دلم غش میره براش و و مثل هربار  از عکسات و عکاسی ژست  راضیم و کمال تشکر رو از آقآی خشایی دارم که کلی شیطنتهای شما دخمری  رو تحمل میکنه و عکسای خوب ازت میندازه البته نا گفته نماند  چهره  دوس داشتنی شمادخترک سوپر مدل من در جذابیتشون بدجوری دخیل بوده!!  دوستان بهشهری آدرس خواستن بگن براشون بزارم!!!!!

 بوسسسس واسه دخمر ملوسسسس

 

پسندها (1)

نظرات (6)

mamanemim
10 دی 93 23:25
ما شا الله چقدر نازه این دختر چه عکسای قشنگی داره
مامان مطهره
پاسخ
تشکر شمام وب قشنگی دارین خیلی خوشم اومد!
مامانی رادین
12 دی 93 16:00
بووووووووس
❈ Kosar❈
14 دی 93 13:59
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
دایی مهدی
15 دی 93 0:59
الی نوئل دایی کادوی من چی شد پس؟
مامان مطهره
پاسخ
اینم کادو
مامان صفورا
15 دی 93 9:28
سلام خیلی عکسای قشنگی شده مامان مطهره همینطور پیش برین النا ی مدل زیبا میشه در آینده هاا از نظر من شما باید برنده جشنواره باشید ایشالا تقدیر النای عزیزمون زیبا باشه
مامان مطهره
پاسخ
ممنون صفورا جون مرسی واسه دعای قشنگت تا ببینیم چی پیش میاد!
مامان امیر عباس
11 بهمن 93 14:06
عاشقتم النا گله
مامان مطهره
پاسخ
قربان تو مهربان