النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

واکسن 18ماهگی +کادو این ماه

1393/11/1 0:32
نویسنده : مامان مطهره
625 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته بعد از پایان 18ماهگی یعنی سه شنبه  قبل دوتایی رفتیم درمانگاه واسه کنترل و تزریق واکسن 18ماهگی

 وای خدای من تاحالا واکسن هایی که زده بودی اینقدر اذیتت نکرده بود از قبل شنیده بودم که نسبت به بقیه واکسن ها سنگین تره  تا دو سه روزی پات درد میکرد و کبود شده بود آخه چون متوجه شده بودی که واکسن چیه اصلا اجازه تزریق نمیدادی و چند نفری محکم نگهت داشتیم  که فرار نکنی واسه همین پات کبود شد و یه کوچولو هم ورم کرد.  شماکه اینقدر شیطون بودی همش یه جا دراز میکشیدی و هر وقت میخواستی از جات پاشی ازم کمک میخواستی خیلی ناراحت بودم دوباره با درمانگاه تماس گرفتم اما گفتن طبیعیه

 خداروشکر بعد سه روز دیگه بهتر شد اما همچنان موقع بلند شدن مراقب اون پاتی که درد داشت .قد و وزنتهم مثه همیشه خوب بود،اما تذکر دادن مراقب باشم وزنت از این بالاتر نره.قدت 79cmو وزنت 13kg

 

 

 بعد واکسن موقع برگشت از درمانگاه 

دنبال نی نی ها میگشتی هی می‌پرسیدی  نی نی؟  نی نی؟  کو؟

 

در جستجوی نی نی

 

این هدایای کوچولو وناقابل یادگاری از این ماه

 بود که یادم رفته بود برات بزارم.عروسک های انگشتی که خودم برات درستیدم خیلی دوسشون داری

  بی بی انیشتین که  قبلا داشتی اما چون موقتافلش خودتو خراب کردی این دوتا رو گرفتم تا فلش جدید برات بخرم و با نی نی1+فلش جدید که یه عالمه چیزای قشنگ برات توش ریختم که ازشون استقبال کردی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محمد
11 بهمن 93 21:28
سلام ماشالله خدا براتون نگهش داره ...عزیزم خیلی دوست دارم مامانی مواظب قند عسلمون باش من عاشق دخترم
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانمی شما لطف داری فدات شم
مامان مهدیس
20 بهمن 93 16:12
سلام عزیزم ماشاا... وزنش خیلی عالیه مامانیش چی بهش میدی که وزنگیریش خوبه میشه توی یه لیست واسم بدین ممنون میشم النا رو خیلی دوست دارم
مامان مطهره
پاسخ
سلام دوست خوبم النای من کلا غذای سفره میخوره و چیز خاصی واسه وزنگیری بهتر بهش نمیدم وعده های غذاشو با اشتها میخوره! مام عاشق مهدیس جونیم ببوس عزیزمو
♥ایدا♥
28 بهمن 93 21:41
چه دختری قربونش شم]
مامان مطهره
پاسخ
خدانکنه
مامان منتظر
11 اسفند 93 13:18
سلام عزیزم.ماشالله خیلی دختر نازی داری... منم منتظر یه نی نی ناز مثل نی نی شما هستم... راستی یه لحظه حس کردم همشهری هستیم..شما تو کدوم شهر مازندران هستین؟
مامان مطهره
پاسخ
سلام خانمی مرسی لطف دارین شما، انشاالله به زودی انتظار شما هم به پایان میرسه، من بهشهر زندگی میکنم عزیزم