النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

1ونیم سالگیت مبارک

1393/10/29 22:46
نویسنده : مامان مطهره
499 بازدید
اشتراک گذاری

18ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی من

 

عسلکم دلم میخواست واسه1و نیم سالگیت یه جشن مفصل خانوادگی بگیرم برات که  تم بستنی رو واسه نیم سالگیت در نظر گرفته بودم اما واقعا وقتشو نداشتم و به پخت کیک کوچولو  تو منزل بسنده کردیم که طبق معمول شما نذاشتی درست و حسابی تزیینش کنم

 

و حسابی کیکت بی ریخت شد شرمنده تقصیر خودت بودقهر

 

تو عکس پایین هم که انگاری آتیش سوزی رخ داده باشه همونقدر تزیینی هم که به اصطلاح داشت خراب شد

 

قربون ژست گرفتنت شم عشقم

 

تا اینکه امشب این کیک رو برات پخیدم

 

 

 مراحل شمع فوت کنون

 

 شب خوب و به یاد موندنی بود امیدوارم 120ساله شی عمرم و حالا یه خبر :اولین کوتاهی موی ابریشمین شما دقیقا در روز 23دی ماه امسال انجام شد که ثمره  کوتاهی گیسوی زرینت شد این:قهقهه

نیگا کلی صورتت باز شده گشاده روی مادرنیشخند

 

 

 

 ای جاااااانم

 

همیشه بخند...... ای...

روی خوش زندگی من

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهدیه
3 بهمن 93 15:58
مباااااااررررررررررررررررکککککمهههههههههههههه
مامان مطهره
پاسخ
مرسی عزیززززززززززم
دایی مهدی
6 بهمن 93 1:09
شب با حالی بود
مامان مطهره
پاسخ
بلللللللله
ندا
6 بهمن 93 13:37
سلام مامانی النا خعلیییییییییی وقت بود نبودم دلم براتون تنگیده بود حسابییییییی واااااااااااااااااااااااای 1ونیم سالگی گل دختر مبارک راستی چقدر هنرمندی عزیزم اولش خواستم بپرسم کیکو از کجا خریدین بعد دیدم اینکه دوتاست و مجزاست از هم بعد خوندم متن رو دیدم بهلهههههههههه مامان هنرمند درستیده خیلی زیبا بود واقعا........... ببوسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید خوشکل خانومو فعلا....
مامان مطهره
پاسخ
سلام دوست عزیز مرسی که بهمون سر میزنی لطف داری فدات شم.و همچنین متشکریم بابت تبریکت
مامان امیر عباس
11 بهمن 93 14:03
سلام النا جون خوشگل 1و نیم سالگیت مبارک غزیزم میبوسمت دختر گل ایشالله همیشه بخندی
مامان مطهره
پاسخ
سلام دوست عزیز تشکر بخاطر تبریکتون و دعای قشنگتون