النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

20ماهگیت مبارک بهارنارنجم

1393/12/26 9:58
نویسنده : مامان مطهره
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه گیلاس!!! برگ روناس!!!! النای ناناس !!!20ماهگیت مبارک نفس!!!!

 

 هدیه 20ماهگی شما نازنین دختر سرسره که خیلی خیلی دوسش داری هرچند من  از رنگش خوشم نیومد و بهشهر پیدا نکردم رنگی که میخواستم

 ولی مهم اینه که شما عاشقشی!!!

 

 

واین مکعب هوش که خیلی زود تر ار اون چیزی که فکر شو میکردم یادگرفتی شکلک ها رو سرجا ی خودشون قرار بدی و خلاصه ماشاالله به هوشت تقریبا نصف شکلک ها رو بلدی اونایی  که راحتتره

 

 مبارکت باشه عزیزم!!حتما سر فرصت میام کلی از شیرینی زبونیها و دلبریات برات.میگم  دختر مودب و مهربونم

 

عاشقتم عشقم قلب

 

پسندها (5)

نظرات (6)

♥ایدا♥
27 اسفند 93 22:57
ماشاالله دخمل خیلی خوشگلی دارید خدابراتون حفظش کنه من از سمیم قلبم النا جونو دوست دارم و همیشه میام تو وبش تا ببینم عکسای جدیدی ازش گذاشتید یا نه ببوسیدش النارو
مامان مطهره
پاسخ
مرسی ایدا جون لطف داری عزیزم، متشکرم که همیشه بهمون سر میزنی!!
دختربهاری
28 اسفند 93 18:09
چند روز دیگر امروز پارسال میشود کمی ساده اندکی خنده دار و قدری عادی! امروز سال هاست میرود و ما همیشه چشممان پی فرداست افسوس! به فکر پاییز تابستان را و به فکر بهار زمستان را فدا می کنیم جشن می گیریم عید می گیریم و دوباره همان می شویم که بودیم با اختلاف چند تار موی سپیدتر!!!! ____________ سال نو پیشاپیش مبارک
رویا
29 اسفند 93 15:23
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و چهار لبخند زیبا پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد .
♥ایدا♥
1 فروردین 94 0:47
النای عسل و مامان مهربان النا عیدتون مبارک خوش حال مشم به منم سربزنید
مامان مطهره
پاسخ
عید شمام مبارک
مامان اسماء کوچولو
6 اردیبهشت 94 12:56
مبارکش باشه...آخه بنظرت با این مامان دوزا من بازم بیام وبت عمرا
مامان مطهره
پاسخ
یه کاری میکنم بیای
مامان اسماء کوچولو
6 اردیبهشت 94 12:57
شوخیدم فدات دستت طلا
مامان مطهره
پاسخ
قربونت