النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

یه عالمه خبر

1393/3/7 16:52
نویسنده : مامان مطهره
639 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comاین پست کمی بعد با عکسهای الناطلا کامل میشودniniweblog.com

سلام عشق مادر

واقعا شرمندتم  بخاطر اینهمه وقفه تو اپ کردن وبت حتی با تبلت و گوشی هم کلی سعی کردم که خاطره هاتو بنویسم اما نمیدونم چرا نمیشد و سرعتش فاجعه بود خلاصه کلام مامارو ببخش خجالتبالاخره به لطف زحمات بابای مینا جون که همین الان همینجا جا داره ازش تشکر مخصوص داشته باشم به خاطر تعمیر سیستمم که موفق شدم بالاخره برگردم به دنیای مجازیت واسه ثبت خاطره های شیرین زندگیت

اصلا نمیدونم باید از کجا شروع کنم شاید بهتر باشه قبل از هرچیز 10 ماهگیت رو با کلی ناخیر بهت تبریک بگم

پس از دل و جون میگم

ماهگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

                               لاینر متن

خب حالا باید رویش سومین دندونت رو هم با یه عالمه تاخیر بهت تبریک بگم ماشالله اینقدرهم تو این مدت رشد کرده شده قد دندون اولیت پس دخمر مامان تا امروز 3تا دندون داره که با اومدنشون کلی خوشمل تر شده

واما پیشرفتهای نازگلکم

 

عزیزدلم خودت وامیستی و حتی جالبتر اینکه 3تا قدم برمیداری البته دیروز اولین باری بود که 3 قدم راه رفتی تا قبله دیروز 1 تا 2 قدم بود عشقم با هر قدمت هزاران بار باید شکر گفت هدیه ی قدمهای کوچولوت 2جفت کفش بود که متاسفانه اجازه نمیدی به پات کنم اخه جدیدا از کفش میترسیتعجبقبلا یکی دوتا کفش داشتی که میپوشیدم به پات اما نمیترسیدی اما جدیدا اینقدر از کفش و پاپوش میترسی که از گریه میلرزی منم سریع از پات در میارم البته اگه اجازه بدی پات کنم خونه رو هم که مجبورم با جارو نپتون جارو کنم اخه جاروبرقی که قبلا عاشقش بودی و سوارش میشدی و به زور ازت جداش میکردم هم جزو اون چیزهایی شده که حسابی ازشون میترسی niniweblog.comناگفته نماند که جاروشارژی هم واست حکم جارو برقی رو داره و از اون هم عجیب میترسی با عرض شرمندگی منم از این قضیه سو استفاده کردمو جاروشارژی رو گذاشتم جلو کیس که نیای هر لحظه خاموش روشنش کنی خندونک

 

حالا بریم سراغ پیشرفتهای بعدی

دخمر مامان بازی کلاغ پر  و لی لی حوضک هم بلده میگی نه نیگا کن:

 

 

عزیز دلم خیلی وقت بود که کلمه های زیادی رو میگفتی اما معنی شون رو نمیدونستی اما حالا اکثر کلماتی رو که میگی با منظور و مفهومه مثه کلمه اب یعنی واقعا به اب و یا موقع تشنگی میگی اب همینطور کلماتی مثه  بابا وبه به یا  am یا الو

جدیدا هم خودت اواز میخونی و میرقصی . رقصیدنت هم همیشه به روزرسانی میشه و کلی مدل جدید بهش اضافه میشه در مجموع علاقه زیادی به تلوزیون نداری و به خودم رفتی بلا وقتتو واسه دیدن هرچیزی نمیزاری

کلاه پوشیدن رو اصــــــــــــــلا دوس نداری و به سرعت نور از روی سرت برمیداری

 

یه کار دلنشینه دیگه شما تو این روزها اینه که تا بهت میگم بوسم کن یا میگم kiss me سریع بوس میکنی البته نا گفته نماند هرکسی رو نمیبوسی بیشتر منو بابایی و اون دسته از اطرافیان که بیشتر دوسش داشته باشی ولی در مجموع منو در طی روز حسابی بوسه باران میکنی قربون لبات بشه مامانی

یه کمم از علایقت بگم عاشق حموم کردنی niniweblog.com به خوردن نون هم علاقه شدیدی داری که مطمئنا به بابایی جون رفتی نوشیدن اب هم دوس داری اما از هر نوع نوشیدنی دیگه بیزاری اول بو میکشی وقتی متوجه شی اب نیست نمیخوریش

با نی نی ها خیلی خوب رابطه برقرار میکنی و دوسشون داری و میخوای باهاشون بازی کنی . تو خونه خوب غذا نمیخوری و توی جمع اشتهات دو چندان میشه به قول مادر شیرین که همیشه میگه دخترم اجتماعیه و روابط عمومیش بالاست حق داره واقعا برخوردت توی جمع و با بچه ها فوق العادست تو بی نظیری دخمـــــــــــــر

راستی گلم حدودا یه ماه پیش هم با یه جمع خیلی کوچولوی دوستانه واست یه اش دندونی پختم و یه مهمونی کوچیک تو خونه برگزار کردیم که متاسفانه زیاد عکس ننداختیم اما همون چندتایی که عکسی که گرفتم با عکسایی که این چند روزی ازت انداختم برات تو ادامه مطلب میزارم تا این پست خیلی طولانی نشه

پس واسه دیدن عکسات برو ادامه مطلب niniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (11)

سوگندجونی
9 خرداد 93 14:40
خاله ادامه مطلب برای من نمیاد توروخدا کمک کن دلم برا النایی تنگیده
مامان مطهره
پاسخ
اخ عزیز خاله شرمندتم ااخه هنوز ادامه مطلبو ننوشتم این پست هنوز کامل نیست
سوگندجونی
9 خرداد 93 17:37
باشه
شیطونک
9 خرداد 93 18:40
مامان صفورا
10 خرداد 93 0:57
سلام کجای مطهره جان دلم واستون تنگ شده النا جون خوبن امیدوارم گل نازت در سلامتی باشه دختر من این روزا خیلی اذیتم میکنه همه میگن " دندون " ولی هیچ خبری ازش نیس منم دیر دیر میام ولی اول پیش شما میام راستی ادامه مطلب مشکل داره باز نمیشه
مامان مطهره
پاسخ
سلام صفورا جون فدات بشم با معرفت مام دلمون تنگ شده بود ادامه مطلب رو هنوز ننوشتم یه مشکل کوچولو با دوربینم دارم نتونستم عکساشو بزارم شرمنده
مامان الهام کوچولو
10 خرداد 93 2:39
عزیزم.زود زود با عکسای النا جون بیا که حسابی دلمون براش اب شده.
مامان مطهره
پاسخ
چــــــــــشم دوست جونم حتمـــــــــا
مامان فیروزه
10 خرداد 93 12:49
النا طلا زودی بیا با عکسات بوووووووووس
مامان مطهره
پاسخ
حتما خاله جوووووووووووون.بـــــــــوس
مامان اسماء کوچولو
10 خرداد 93 12:53
سلام مطهره جون خوش اومدین منتظر عکساتونیم منم اصلا نمیزسم زود آپ کنم با دخمل شیطون النا رو بـــــــــــــبـــــــــــــــــــوس
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزیزم مرسی یه مشکلی واسه دوربینم هست که امیدوارم زود رفع شه.شمام اسماتپلی رو ببوس
سوگندجونی
12 خرداد 93 11:49
خاله کی آخه پست کامل میشه
مامان مطهره
پاسخ
من شرمنده ام خاله انشالله فردا
مامان اسماء کوچولو
14 خرداد 93 15:35
پس کی میاد این عکسای النا جونی تنگیدیم بابا
مامان مطهره
پاسخ
انشالله خیلی زود ببخشید که اذیت شدین
مامان مهربان
14 خرداد 93 19:39
ای جانم آفرین خوشگلم چه پیشرفتایی داشتی عزیزم بووووووس بیصبرانه منتظرم عکساتو ببینم گلکم
مامان شینا
17 خرداد 93 12:59
عکسا نرسید؟
مامان مطهره
پاسخ
عکس نگو که دلم خونه خواهرررر همش پاک شد