النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

عکسها پرید................

1393/3/18 0:37
نویسنده : مامان مطهره
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته خوشبختی مامان بعده اینهمه مدت با این خبر بد اومدم که همه ی عکسای این مدت پرید حال مامانی خیلی گرفتست همش تقصیر حافظه دوربینمه که داره میسوزه چون سیستمم خراب بود خالیش نکرده بودم بعدشم امانت داده بودم که دیر به دستم رسید و الانم کار از کار گذشته حدود 2هزارتا عکست پرید که حداقل 100تاش آس بود و من از 10تا11 ماهگیت عکس زیادی ازت ندارم برعکس همیشه بیشتر عکسات فوق العاده شده بود وکلی تفریح رفتیم که عکسای فضای باز بی نظیر شده بود از همه مهمتر اولین پیک نیک 3نفره در جنگل بود که دارم واسه عکساش دیوونه میشم البته تو این مدت خیلی تفریح 3نفره داشتیم که منم عاشقشم محبت فردا واسه ریکاوری رم اقدام میکنم شاید چندتاش برگرده

تا یادم نرفته  باید از دوستای گلمم  عذر خواهی کنم که کلی خبر از عکسات میگرفتن و من قول میدادم........

دوستت دارم میوه ی باغ زندگیـــــم

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان الهام کوچولو
18 خرداد 93 2:14
اخی عزیزم.می دونم جی می گی.اخه واسه منم یه بار پیش اومد .حالا انشالله همش بر می گرده.رمز؟
مامان مطهره
پاسخ
مرسی از همدردیت عزیزم امیدوارم که برگردهخصوصی
سوگندجونی
18 خرداد 93 8:51
سلام خاک بر سرم شد عکسا پر پر شد وای آخه چرا النا دلم برات تنگیده عزیزم خاله من سایت ندارم ولی رمز میخوام آخه میشه تورو خدا
مامان مطهره
پاسخ
خدانکنه عزیزم از فیروزه جون بگیر یا اگه تونستی شمارتو خصوصی برام بزار جوجو
فیروزه مامی الیسا
18 خرداد 93 10:12
من رمز؟؟؟؟؟؟؟
شيوا
18 خرداد 93 11:59
سلام ماماني منم رمز لطفا؟
مامان اسماء کوچولو
21 خرداد 93 23:32
فداااااااااات ناراحت نباش اگرم برنگشت اینقده عکس جاش میاد که یادت میره رمز فراموش نشه؟ لطفا........ سالاری
مامان مطهره
پاسخ
فدای تو خانمیخصوصی