النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

آتليه 1سالگي

1393/5/6 23:59
نویسنده : مامان مطهره
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشــــــــــــــق

امروز عكسات اماده شدو رفتيم گرفتيمشون البته دوتاشو قبلا بخاطر تولدت اماده كرده بود زديم رو شاسي كه تو جشن تولدت بود اما باقي عكسات موند واسه امروز.طبق معمول لباس و كلاهتم كار خودمهخجالت برعكس دفعات قبل خيلي از عكسات راضي بودم و احساس ميكنم بالاخره عكاسي مورد نظرمو پيدا كردم( قابل توجه بهشهري هاي عزيز عكاسي ژست)

اين دوتاي پاييني رو رو شاسي زديم

اينمرو شاسي  زديم تو اشپزخونه

اين روتوش نشدست البته تو هيچكدوم از عكسات صورتو بدنت دست نخورده واين مزيت كار عكاسي جديدمونه كه خيلي هم ازش راضي بودم

باقي روتوش نشده ها تو ادامه مطلب

عشق قلمبه ي منيبغل

بوووووووووووووووووووووووووووووسبوس

پسندها (6)

نظرات (9)

سوگند جونی
7 مرداد 93 9:19
وای عالیه واقعا عالیه مبارکت باشه خانم سر آشپز
مامان مطهره
پاسخ
مرسي سوگند جون
**مامان آزیتا**
7 مرداد 93 13:05
مبارکت باشه عزیزم میشه طرزدوخت دامنوبرام بگی خیلی خوشم اومده ممنون میشم
مامان مطهره
پاسخ
مرسي عزيزم حتماولي مال الناجونو يه كمي بلند درست كردم بايد كوتاهتر و پر تر ميبود من واسه دخمرم دومتر تور گرفتم دوبرابراندازه قد دامن رو با عرض حدودا 20سانت برش كن همشو به يه كش به اندازه دور كمر از وسط گره بزن ميشه دامن بالرين اميدوارم تونسته باشم خوب بيان كنم ميتوني تو اينترنت روش درست كردن دامن توتو سرچ كني
**مامان آزیتا**
8 مرداد 93 12:27
ممنونم عزیزم الناراببوس هزارتا
مامان مطهره
پاسخ
خواهش ميشه دوست شمام هانيه جونو ببوس
**مامان آزیتا**
8 مرداد 93 12:50
ببخشید تورش نرم باشه؟
مامان مطهره
پاسخ
مسلما اگه ايستايي تور بيشتر باشه بهتر واميسته
پویای مامان
11 مرداد 93 9:07
چه نازه صد ماشالله خدا حفظش کنه برات چراغ دلت باشه
مامان مطهره
پاسخ
مرسي واسه دعاي قشنگت دوست
مامان صفورا
12 مرداد 93 9:34
خیلی عکسای قشنگی شده النای ناز
مامان مطهره
پاسخ
چشاتون قشنگ ميبينه خاله
سمیه مامان اسماء کوچولو
12 مرداد 93 17:03
خیلی خشگله و خشگل شدی عزیزم
مامان مطهره
پاسخ
مرسي خاله جوني
مامان علی مرتضی
15 اردیبهشت 94 16:10
تمام وبلاگتونو دارم نگاه میکنم واز دیدن دختر نازتون والبته دوختهای زیبا تون لذت میبرم آفرین به شما من ی پسر دارم والان 4 ماهمه ودختر باردارم واقعا دوس داشتم اونقدر هنرمند باشم که حداقل اینطور لباسای خوشکلی واسه دخترم بدوزم دامن توتو رو سرچ کردم وواقعا درست کردنش سادس میشه بگین لباسای دیگه که دوختین اگه اموزشش توی نت هست من چی سرچ کنم بیاد بالا واسم هرکدوم فرقی نمیکنم بخصوص تی تی های خوشکلش راستی میشه اجازه بدین از اون متن که راجب دختر نوشتین منم توی وب دخترم استفاده کنم
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر میزنین نمیدونم تا حالا واسه دوخت تو اینترنت سرچ نکردم، در ضمن شما هرچی دوس داری کپی کن عزیزم، خدانگهدار شما و کوچولوهاتون باشه!!
مامان علی مرتضی
16 اردیبهشت 94 12:24
ممنون فدات شم خدا النا و باباشو براتون نگه داره کور بشه چشمی که بدتون بخواد بهترین ها رو براتون آرزو میکنم
مامان مطهره
پاسخ
متشکرم عزیزم واسه دعای قشنگت بوسسسسس