النا طلاالنا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

النا خوشگله کیجـــــــــــــا

اين روزهاي عروسكم

1393/5/15 2:51
نویسنده : مامان مطهره
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسك زيبا ي من سلام شيريني زدگي من 

خب جونم برات بگه از اين روزهات كه طبق معمول پيشرفت پشت پيشرفت ماشالله بهت دو روزه كه ياد گرفتي ميگي كفش البته شما اينطوري تلظ ميكني: اتش كلا چيزايي كه مربوط به بيرون رفتن باشه زود ياد ميگيري

جديدا هم تا ميگم:  sleep   دراز ميكشي و سرت به اينطرف و اونطرف تاب ميدي مثلا داري خودتو ميخوابوني البته تو اموزشم بهت بايد چشات بسته باشه اما از بس دوس داري ذوق كردنمو ببيني دلت طاقت نميده چشاتو ببندي 

خيلي من من ميكني و دوس داري كاراتو خودت انجام بدي مثه غذا خوردننت كه از همون 6 ماهگي خواستي مستقل باشي

رقصيدنت خيلي جالبتر شده و از اون مهمتر اينكه ذوق هنريت بدجوري به خانواده من رفته و تا اينجا نشون دادي به نوازندگي هم علاقه زيادي داري و ريتم اهنگهارو خيلي خوب ميشناسي مثلا با شنيدن اهنگاي اروم و غمناك اروم اروم خودتو تاب ميدي و تو حس ميري و در مجموع با هر اهنگ حركت مربوط به خودشو انجام ميدي مثه خودم دنبال يه چيزي ميگردي كه پشتش مثه تنبك بزني 

تا ميگيم حمام با دستات سرتو ميشوري تقريبا هر روز با پدر ميري حموم ولي در مجموع بخاطر داستان ppبيشتر اوقاتمون تو حموم سپري ميشه

وقتي زمين بخوري يا چيزي باعث بشه دردت بياد سريع اروم ميزني روش  و ميگي د  اگرم خودت كار بدي كني خودتو د ميكني الهي فدات شم باهوشكم

حالا بريم سراغ عكسات

ديروز با رفيق شفيق شما اليسا جون به اتفاق خانواده رفتيم عباس اباد

خيلي عجيب بود كه يهويي علاقه ات به خاله فيروزه تشديد شد وديگه حاضر نبودي بغل ما باشي

اينجام داري واسه خاله فيروزه گريه ميكني

اينجام يهويي پريدي بغل خاله فيروزه

قبله رفتن (نيگا شيكمتو اويزون شده)

 

دخترم صبحها كه از خواب پا ميشه حولشو ميگيره ميره دم در اتاق تا مامي ببرتش حموم

اين سه تا عكس پايين كار هميشگيته

 

شلخته كردن و فضولي هم كه كار هر دقيقه و ثانيه

و اما امر خطير دستكاري پريزها توسط شما

عزيزم خيلي نگرانتم اخه خيلي شيطون بلايي و كنجكاو و معمولا بچه هايي نظير شما بيشتر در خطر هستن اميدوارم خداي مهربوني كه هميشه مراقبت بوده از اين پس هم لحظه اي تنهامون نزاره 

امشب چهارمين سالگرد همخونه شدن منو باباييه يعني 4سال پيش همچين شبي جشن عروسي منو بابايي بود 

و اين هم هديه بابايي به من كه دستش درد نكنه من سريع عكساتو ريختم توش خخخخخخخندونک

خدارو شكر واسه داشتنتون و سلامت هر 3تامونبغل

 

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان مهدیه
15 مرداد 93 9:38
سالگرد ازدواجتون مبارک انشاالله خوشبخت باشید
مامان مطهره
پاسخ
مرسي عزيزم
سوگندجونی
15 مرداد 93 9:58
جای من خالی بود دیگه اینجا رو نیگا شکمشو ماشاالله به دختر خاله خوشتیپ من
مامان مطهره
پاسخ
واقعا جات خالي بود اينم يه واسه دخمر خاله جون
سوگندجونی
15 مرداد 93 9:59
گوشی نو مبارکههههههه
مامان مطهره
پاسخ
متشكرم سوگند جوني
**مامان آزیتا**
15 مرداد 93 10:51
مبارکت باشه عزیزم سالگردازدواجتونم مبارکازت یه گله دارم من اینقدربهتون سرمی زنی شماهم یه باربهمون سربزن
مامان مطهره
پاسخ
سلام عزيزم مرسي از بابت تبريكت اما باور كن من هميشه ميام و از احوالات شما و هانيه جون با خبرم اما متاسانه اينجور كه الان متوجه شدم تاحالا واستون زياد نظر نزاشتم چون معمولا زياد نظر نميزارم اما از همين حالا شروع ميكنم با لينكيدن شما اما باور بزن هميشه ميام وبتون
سوگندجونی
15 مرداد 93 12:35
جای من خالی بوووووود ها به دختر خاله خوشنیپم
مامان مطهره
پاسخ
واقعا هم جاي شما خالي بود دخترخاله جون
مامان صفورا
15 مرداد 93 18:16
سلام مبارک باشه مطهره جان هدیه همسرت النا جونو ببوس خیلی عکساش بامزن
مامان مطهره
پاسخ
سلام صفوراجون مرسي شمام بيتاجونو ببوس
**مامان آزیتا**
19 مرداد 93 10:13
سلام مامان مطهره شماکه برام نظرنزاری من چطورلینکت کنم عزیزم
سمیه مامان اسماء کوچولو
24 مرداد 93 0:35
سلام مطهره جون دلم براتون تنگیده بود مبارکا باشه سالگرد و لباسی که دوخیدی و گوشی و دیگه با کلاس تر شدی یه دعا کن ماهم گوشی باکلاس بخریم خخخخخخخخخخخخ بوووووووووووووس برا خودت و اون شیکم گنده همیشه به تفریح گلی
مامان مطهره
پاسخ
مرسي خاله جون بابت همهي تبريكهات اين هم واسه شما